چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

110 عنوان کتاب در خراسان جنوبی چاپ شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
110 عنوان کتاب در خراسان جنوبی چاپ شد

بیرجند - ایرنا - معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: 110 عنوان کتاب در 173 هزار و 700 نسخه، هفت ماه امسال در این استان به چاپ رسید.

محمود رمضانی روز شنبه اعلام کرد که کتاب‌های منتشر شده با موضوعات مختلف از جمله تاریخی، دانشگاهی، شعر، فقهی، کودک و نوجوان و اجتماعی بوده است.

وی افزود: 16 انتشاراتی از جمله دانشگاه بیرجند، متخصصان آینده، چهار درخت، اکبرزاده، انصارالرضا (ع)، برهان نور، بوستان کتاب، صبح امروز، رزقی، جهاد دانشگاهی، خاتم فردوس، سفیران قلم (طبس)، سپهر کهن، آوای حکیم، پیامبر رحمت و کلاه فرنگی این کتب را به چاپ رسانده‌اند.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌های استان در طرح پاییزه کتاب 1399 خبر داد.

وی عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند از روز دوشنبه (پنجم آبان) تا پنجشنبه (15 آبان) با مراجعه به سامانه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رمضانی گفت: سقف خرید برای هر خریدار در طرح پاییزه کتاب 99، با افزایش 25 درصدی از 150 هزار تومان به 200 هزار تومان رسیده است و خریداران می‌توانند از 20 درصد یارانه خرید کتاب تا سقف 200 هزار تومان در این طرح بهره‌مند شوند.

کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، برای تایید شرکت در طرح پاییزه کتاب 99 نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

*س_برچسب‌ها_س*