پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

(عکس) شایعه‌ی جنجالی تکذیب شد؛ پیروانی زنده است

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
(عکس) شایعه‌ی جنجالی تکذیب شد؛ پیروانی زنده است

افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس در این خصوص گفت: چند دقیقه پیش من هم از طریق فضای مجازی این شایعه را شنیدم و شوکه شدم. بلافاصله با برادرم تماس گرفتم و خدا را شکر دیدم این خبر دروغ است.

شایعه عجیب درگذشت غلامحسین پیروانی در فضای مجازی تکذیب شد.

ساعتی پیش یک شایعه، اهالی فوتبال را شوکه کرد. در فضای مجازی شایعه شد غلامحسین پیروانی، چهره خوش نام فوتبال ایران دار فانی را وداع گفته است. برخی اهالی فوتبال نیز این شایعه را باور کردند و با به اشتراک گذاشتن عکس شاغلام پیروانی به خانواده او و اهالی فوتبال شیراز تسلیت گفتند، اما خوشبختانه این شایعه خیلی زود از طرف خانواده پیروانی تکذیب و مشخص شد خبر درگذشت غلامحسین پیروانی دروغ بوده است.

این خبر با پیگیری از افشین پیروانی نیز تکذیب شد.

افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس در این خصوص گفت: چند دقیقه پیش من هم از طریق فضای مجازی این شایعه را شنیدم و شوکه شدم. بلافاصله با برادرم تماس گرفتم و خدا را شکر دیدم این خبر دروغ است. خوشبختانه حال برادرم خوب است و در سلامت کامل به سر می‌برد.

تصویری که از غلامحسین پیروانی همراه این خبر دروغ در فضای مجازی منتشر شده و او را روی تخت بیمارستان نشان می‌دهد، متعلق به دو سال قبل است و شاغلام پیروانی این روز‌ها در کمال سلامت، در شیراز زندگی می‌کند.

این تصویری است که یک بار دهم آبان 1399 به عنوان خبر درگذشت شاغلام پیروانی و بار دیگر امروز در فضای مجازی منتشر شد. خوشبختانه این خبر دروغ بود

دو سال قبل نیز در فضای مجازی شایعه شده بود غلامحسین پیروانی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشته که بلافاصله خانواده پیروانی آن خبر کذب را تکذیب کرده بودند. آن زمان غلامحسین پیروانی با انتشار ویدیویی از خود، اعلام کرده بود عمویش دار فانی را وداع گفته و خودش در سلامت کامل به سر می‌برد.

غلامحسین، افشین و امیرحسین پیروانی از چهره‌های خوش نام و بااخلاق فوتبال ایران هستند و مشخص نیست برخی افراد با چه هدفی چنین شوخی زشتی را در فضای مجازی با خانواده محترم پیروانی انجام داده‌اند.

منبع: طرفداری

از میان اخبار

رکورد خاص یحیی گل‌محمدی در بازی اول لیگ برتر

بازتاب صحبت‌های موسوی در رسانه‌های بین‌المللی