جمعه 31 فروردین 1403

فارس من | 50 هزار امضا برای قدردانی از نیروهای حافظ امنیت / سردبیران پویش‌ها: حافظان امنیت فرزندان حقیقی ایران هستند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
فارس من | 50 هزار امضا برای قدردانی از نیروهای حافظ امنیت / سردبیران پویش‌ها: حافظان امنیت فرزندان حقیقی ایران هستند

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: اتفاقات یکی دو ماه اخیر افق تازه ای از نوع نگرش در مردم نسبت به مسئله امنیت و حافظان امنیت در داخل ایران ایجاد کرد.

حافظان امنیت ونیروهای انتظامی که طی سال‌های گذشته در نهادهای مختلف با مخلان امنیت و آسیب زنندگان به جان و مال و ناموس و آسایش مردم مبارزه و مقابله می‌کردند، در این روزها و ماه های گذشته شاهد درک و نگاه جدید و ویژه مردم به خودشان بوده‌اند.

به طوری که این روزها لمس دقیق امنیت و آسایش توسط مردم، دیگر محدود به آن مغازه داری که دزد به مغازه اش حمله کرده و پلیس دزدش را پیدا می‌کند یا آن اهل محله ای که اراذل و اوباش مخل امنیت شان شده نمی شود و همه به نوعی مسئله ضروری بودن امنیت را درک کرده اند و متوجه اهمیت بانیان آرامش و امنیت شده اند.

این روزها مردم، در هر قشری از هر جای ایران قدردان ماموران و حافظان امنیتی هستند؛ که در شهرها و مکان های مختلف در مقابله با آشوب گران ایستاده اند و جان فشانی می‌کنند.

به همین منظور، در راستای تشکر و حمایت از اقدامات نیروهای انتظامی و امنیتی پویش های زیادی با عناوینی مختلف مثل (تشکر از ناجا و سپاه در برقراری امنیت کشور، با توهین کنندگان به پلیس برخورد جدی شود، حمایت از پلیس امنیت اخلاقی در برخورد با هنجارشکنان، تشکر از سربازان گمنام امام زمان، تشکر ازبسیجیان در برخورد با اغتشاشات و اعلام انزجار از اغتشاش‌گران و تشکر از سپاه، بسیج و ناجا) و چندین پویش دیگر با این موضوعات در سامانه فارس من خبرگزاری فارس به ثبت رسیده و بیش از 50 هزار نفر از مردم در امضای این پویش ها سهیم بوده‌اند.

در بخشی از بیانیه یکی از این پویش‌ها اینگونه آمده است: «با صراحت و صدای بلند از مخلان امنیت و اغتشاش‌گران اعلام انزجار می‌کنیم و با تمام وجود و تا آخرین قطره خونمان در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و از تمام نهادهای انقلابی اعم از سپاه و بسیج و فراجا و تمام نهادهای امنیتی که در ایجاد امنیت نقش داشتند ف تقدیر و تشکر می‌کنیم.»

حافظان امنیت از فرزندان خودمان هستند

کارمند یکی از بانک های کرج که سردبیر یکی از ده ها پویش تشکر و قدردانی از حافظان امنیت است در گفتگو با خبرنگار سیاسی فارس می‌گوید: دلیل گرایش مردم برای قدردانی گسترده از حافظان امنیت این است که این افراد دقیقا برآمده از دل همین مردم و خود مردم بوده و هستند و اینکه وقتی ما می‌بینیم برادران و خواهران ما در سنگرهای حفظ امنیت این چنین چشمگیر حضور دارند و جانفشانی می‌کنند، ما هم قدردان آنها بوده و آن ها را عضوی از خانواده خود می دانیم.

از سیل تا اغتشاشات، بسیجیان خط مقدم خدمت رسانی مردم بوده اند

یکی دیگر از افرادی که درباره تشکر از نیروهای حافظ امنیت پویشی را به ثبت رسانده، دانشجویی تهرانی است که معتقد است: بسیجیان و سایر افرادی که این روزها به عنوان حافظ امنیت مردم مشغول خدمت رسانی هستند و تفکر بسیجی دارند و در نهادهای مختلف امنیتی مشغول به کارند، در گذشته هم هرجا کشور و مردم به آن ها نیاز داشته در سیل و زلزله و در اقصی نقاط کشور وارد میدان عمل شده و به مردم خدمت رسانی کرده‌اند.

مغازه دار کردستانی: مردم پشتیبان حافظان امنیت هستند

مغازه داری سنندجی سردبیر یکی دیگر از این پویش ها است که در گفتگو با خبرنگار سیاسی فارس می‌گوید: بعد از آنکه ماهیت حقیقی اغتشاش‌گران مشخص شد، مردم صف شان را از آن‌ها جدا کرده و با پشتیبانی و حمایت از فرزندشان که در نهادهای نظامی و امنیتی حضور دارند، خواستار برخورد جدی با مخلان امنیت شدند.

وی در ادامه می‌گوید: حافظان امنیت از جنس مردم بوده و حمایت مردمی را همیشه در پی داشته اند.

دانشجوی مشهدی: حافظان امنیت اسطوره های کشور هستند

یکی دیگر از افرادی که پویشی را تحت عنوان تشکر از حافظان امنیت ثبت کرده دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد است که در گفتگو با خبرنگار سیاسی فارس می‌گوید: حافظان امنیت، اسطوره های کشور هستند، اسطوره های بی نام و نشانی که اسم و رسمشان مشخص نیست، اما محبوب قلوب میلیون‌ها ایرانی و خانواده هایشان هستند.

در پایان شما هم اگر مایل باشید می‌توانید از اینجا در امضای یکی از این پویش ها سهیم باشید.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نیروی انتظامی

نیروهای امنیتی امنیت این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
فارس من | 50 هزار امضا برای قدردانی از نیروهای حافظ امنیت / سردبیران پویش‌ها: حافظان امنیت فرزندان حقیقی ایران هستند 2
فارس من | 50 هزار امضا برای قدردانی از نیروهای حافظ امنیت / سردبیران پویش‌ها: حافظان امنیت فرزندان حقیقی ایران هستند 3