شنبه 1 اردیبهشت 1403

فاضلی: بازیکنان سپاهان نتیجه بازی را رقم زدند / آلمان هم 6 گل خورد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
فاضلی: بازیکنان سپاهان نتیجه بازی را رقم زدند / آلمان هم 6 گل خورد

سرمربی نساجی قائم‌شهر گفت: پشت بازیکنانم هستم اما ببینید چه اختلافی بین ما و حریف است چرا که بودجه سپاهان 15 برابر بودجه ماست اما قطعا اختلاف ما چهار گل نبود.

به گزارش ایسنا، وحید فاضلی پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: سپاهان بازیکنان خوبی دارد و امروز هم بازیکنان سپاهان نتیجه بازی را رقم زدند. به آن‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشند. فوتبال امروز روی خوشش را به ما نشان نداد و این چیزها در فوتبال پیش می‌آید و آلمان با یواخیم لو شش گل دریافت کرد. ما در نیمه دوم خوب توانستیم تیم را برگردانیم. من باید از داور چهارم گله کنم چرا که تمرکز تیم ما را بهم ریخت و روی همان صحنه گل چهارم را دریافت کردیم.

او ادامه داد: اما به بچه‌هایمان خسته نباشید می‌گویم. تیم با شخصیتی هستیم و دیگر به این نتیجه بازی فکر نمی‌کنیم چرا که بازیکنان ما بازیکنان بزرگی هستند. مهم این است که در بعد از چنین مسابقه‌ای خوب بتوانیم ریکاوری کنیم و بعد هم بررسی می‌کنیم که به چه علتی این اتفاق رخ داد. البته این را هم بگویم مقداری تیم‌مان از لحاظ جسمانی خسته بود و شاید علت تاخیر پروازمان بود. البته این شرایط پیش می‌آید و به تیم حریف تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم جبران کنیم و به جدول برگردیم. امیدوارم شرایط قبل از این بازی را ادامه دهیم.

سرمربی نساجی قائم‌شهر در پاسخ به این سوال که "چرا تیم‌تان برنامه خاصی برای حمله به دروازه سپاهان نداشت" گفت: احتمالا بازی را ندیدید چرا که قبل از گل سپاهان روی کار ترکیبی به دروازه سپاهان رسیدیم و داشتیم به گل می‌رسیدیم و برنامه داشتیم. یک تعویض زود هنگام داشتیم که بعد از آن شکل تیم‌مان بهم ریخت. تیمی که در دقیقه 20 افت می‌کند، ممکن است علتش خستگی باشد و این سوال را رد می‌کنند.

او درباره اعتراضات دقایق آخر بازیکنان و کادر نساجی به داور گفت: برای تیمی که سه چهار گل خورده است این مسائل پیش می‌آید. اتفاقا ما خوب توانستیم به بازی برگردیم و ترکیب تیم را تغییر دادیم اما داور بازی روی گل چهارم تمرکز تیم ما را بهم ریخت.

فاضلی درباره قضاوت داور بازی گفت: به آقای عرب براقی تبریک می‌گویم چرا که قطعا جزو سه داور اول فوتبال ایران است اما در یک صحنه که در بازی با آلومینیوم هم همین اتفاق افتاد و بازیکن حریف اخراج شد، اشتباه کرد که حتما سهوی بوده است. ما اگر گل اول را می‌زدیم نتیجه تغییر می‌کرد اما از بچه‌ها تشکر می‌کنم که تلاش کردند به بازی برگردند. یک سری ایرادها داشتیم که اول از من و بعد بازیکنان است که باید درموردش صحبت کنیم. من پشت بازیکنانم هستم اما ببینید چه اختلافی بین ما و حریف است چرا که بودجه سپاهان 15 برابر بودجه ما است و قطعا اختلاف ما چهار گل نبود.

انتهای پیام