جمعه 31 فروردین 1403

فاطمی: نقش پژمان جمشیدی در «بی مادر» لایق سیمرغ بلورین جشنواره فجر 40 است

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع
فاطمی: نقش پژمان جمشیدی در «بی مادر» لایق سیمرغ بلورین جشنواره فجر 40 است

کارگردان فیلم «بی مادر» گفت: پژمان جمشیدی زحمات و سختی‌های فراوانی را برای این فیلم و نقشش متحمل شده است، قطعا مخاطبان پژمان جمشیدی کاراکتر متفاوتی را در فیلم سینمایی «بی مادر» از وی خواهند دید و نقشی که ایفا می‌کند با تمام آثاری که تا به امروز در سینما داشته متفاوت است.

سید مرتضی فاطمی نویسی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین مراحل ساخت فیلم سینمایی «بی مادر» و ارائه آن به جشنواره فیلم فجر گفت: خوشبختانه نسخه نهایی این فیلم سینمایی به دبیرخانه جشنواره رسیده و من از این نسخه رضایت کامل دارم، ما فیلم را با صبر و حوصله ساختیم و به هیچ وجه اثری که راهی جشنواره شده اثری عجله‌ای و شتابزده نیست.
  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

وی در همین رابطه ادامه داد: نسخه نهایی و ارسالی فیلم سینمایی «بی مادر» به جشنواره؛ نسخه دلخواه من است البته شاید برخی تغییرات بسیار کوچک بعد از اکران جشنواره و دریافت نقد‌ها انجام شود که برای هر فیلمی طبیعی است، اما این فیلم تغییر دیگری برای حضور در جشنواره فیلم فجر نخواهد داشت.

کارگردان فیلم «بی مادر» درباره حضور پژمان جمشیدی در این فیلم افزود: پژمان جمشیدی زحمات و سختی‌های فراوانی را برای این فیلم و نقشش متحمل شده است، قطعا مخاطبان پژمان جمشیدی کاراکتر متفاوتی را در فیلم سینمایی «بی مادر» از وی خواهند دید و نقشی که ایفا می‌کند با تمام آثاری که تا به امروز در سینما داشته متفاوت است.

وی در همین رابطه ادامه داد: از نظر من این بازیگر سینما شایستگی و لیافت حضور در میان نامزد‌های بازیگری جشنواره فیلم فجر و حتی دریافت سیمرغ بلورین این رویداد مهم سینمایی را نیز دارد.

فاطمی پیرامون کیفیت آثار رسیده به جشنواره فیلم فجر چهلم اضافه کرد: در ابتدا به امر باید آثار جشنواره را دید، نمی‌توان پیش از تماشای فیلم‌ها پیش بینی خاصی از آثار انجام داد. به طور کلی امیدوارم جشنواره فیلم فجر خوبی پیش رویمان باشد، زیرا مخاطبان سینما یکسال منتظر این جشنواره و آثارش می‌مانند و حق دارند که در این جشنواره آثار خوبی را تماشا کنند.

وی در همین رابطه ادامه داد: جشنواره فیلم فجر آیین ملی سینمای کشور است، حال پس از چهل دوره این جشنواره قطعا باید به یک بلوغ رسیده باشد و انتظار زیادی نیست اگر تماشاگران بخواهند آثار مطلوب و با کیفیتی را در این جشنواره تماشا کنند.

کارگردان فیلم «بی مادر» درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر توسط این فیلم اظهار کرد: واقعیت امر زیاد به این مسائل فکر نمی‌کنم، اما امیدوارم این فیلم در تمامی بخش‌ها به اندازه زحمتی که کشیده شده دیده شود، این مهمترین خواسته من است.

فاطمی نویسی درباره احتمال ساخت «هوش سیاه 3» خاطرنشان کرد: در این مورد باید صدا و سیما تصمیم بگیرد، طبیعتا هنوز هم بعد از گذشت 10 سال از من می‌پرسند که تکلیف فصل سوم این سریال چه می‌شود، اما به نظر من این تلویزیون است که باید تصمیم بگیرد که ادامه ساخت این سریال برایش آورده‌ای خواهد داشت یا خیر.