جمعه 31 فروردین 1403

فرآیند ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان ارتقا می‌یابد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرآیند ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان ارتقا می‌یابد

تهران - ایرنا - رییس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: این مرکز در نظر دارد به‌منظور ارتقای فرایندهای ارزیابی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، از شرکت‌های توانمند در همه استان‌ها به‌عنوان «کارگزاران ارزیابی» بهره بگیرد.

به گزارش روز شنبه گروه علم و آموزش ایرنا، رضا اسدی‌فرد درباره فراخوان «جذب کارگزاران مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری جهت امور جاری ارزیابی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان»، گفت: یکی از خدمات ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، شناسایی نیازها و معرفی آنها به شرکت‌های دانش‌بنیانی است که توانایی ارائه پاسخ‌های فناورانه را دارند.

وی افزود: بر همین اساس طی چند سال اخیر شرکت‌های حقوقی و حقیقی که توانایی و تخصص لازم در زمینه ارزیابی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و خلاق را داشتند به میدان آمدند و در کنار مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری به متقاضیان ارائه خدمات کردند.

به گفته اسدی‌فرد، امسال با توجه به نگاه ویژه مقام معظم رهبری، دولت و دیگر مدیران به ارتقای توانمندی و رفع موانع کسب و کارهای دانش بنیانی در کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصمیم به جذب کارگزاران بیشتر دارد تا در امور جاری ارزیابی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، با معاونت علمی و فناوری، همکاری کنند.

رییس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: این مرکز در نظر دارد به‌منظور ارتقای فرایندهای ارزیابی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، از شرکت‌های توانمند در همه استان‌ها به‌عنوان «کارگزاران ارزیابی» بهره بگیرد.

وی بیان کرد: متقاضیان باید از توانمندی اجرایی لازم برخوردار باشند، حُسن سابقه و توان کارشناسی و زیرساخت متناسب را داشته باشند، همچنین تحصیلات حداقل کارشناسی، آشنایی با مفاهیم مربوط به مدیریت فناوری و سابقه کار سرارزیاب، نیز بخشی از شرایط لازم برای شرکت در این فراخوان است.

متقاضیان برای شرکت در این فراخوان می توانند رزومه‌های خود را تا پنجم خرداد، به آدرس (اینجا) ارسال کنند.

برچسب‌ها