جمعه 10 فروردین 1403

فراخوان محققان برای ارایه مدل تشخیص نارسایی گفتاری با کمک یادگیری عمیق

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فراخوان محققان برای ارایه مدل تشخیص نارسایی گفتاری با کمک یادگیری عمیق

تهران - ایرنا - صندوق نوآوری و شکوفایی در فراخوانی به سفارش یک شرکت دانش بنیان برای حل نیاز تحقیقاتی در زمینه ارایه مدل تشخیص نارسایی‌های گفتاری با استفاده از یادگیری عمیق از محققان دعوت کرد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، گروه‌های پژوهشی و فناور توانمند برای ارایه راه‌حل مذکور باید تا چهارم دی ماه سال جاری پروپوزال خود را از طریق سایت صندوق نوآوری ثبت کنند.

صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور تقویت توان توسعه فناوری شرکت‌های دانش بنیان با رویکرد نوآوری باز و همکاری فناورانه، خدمت جدیدی را طراحی کرده است که از این طریق نیازهای تحقیقاتی و فناورانه شرکت‌های دانش بنیان و پس از آن گروه‌های پژوهشی و فناور توانمند برای اجرای طرح‌های تحقیقاتی و توسعه فناوری‌های مورد نیاز این شرکت‌ها را شناسایی می‌کند.

در صورت توافق پروپوزال دهنده منتخب (مجری تحقیق) و شرکت دانش بنیان (متقاضی تحقیق) قرارداد سه جانبه‌ای بین «صندوق نوآوری و شکوفایی»، «متقاضی» و «مجری» منعقد خواهد شد که صندوق نوآوری در قالب این قرارداد تا 70 درصد از هزینه اجرای تحقیقات را به شکل بلاعوض به متقاضی پرداخت خواهد کرد. این مبلغ به طور مرحله‌ای و متناسب با پیشرفت اجرای طرح در اختیار مجری قرار می‌گیرد.

این پروژه درنظر دارد تا متخصصان حوزه گفتار درمانی و انفورماتیک پزشکی بستر مناسبی برای تشخیص نارسایی‌های گفتاری به کمک هوش مصنوعی و یادگیری عمیق ایجاد کنند تا تمام افراد جامعه امکان دسترسی به ابزاری قدرتمند برای تشخیص مشکلات گفتاری را داشته باشند.

علاقمندان می‌توانند تا چهارم دی ماه پروپوزال خود را در قالب فایل WORD از طریق سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir/grant ارسال کنند.

*س_برچسب‌ها_س*