جمعه 10 فروردین 1403

فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون دستیاری دندانپزشکی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون دستیاری دندانپزشکی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال 1400 صبح روز پنج شنبه 29 مهر ماه سال جاری در تعدادی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود. بر این اساس، داوطلبان آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی تا فردا 30 خرداد ماه مهلت دارند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ارسال مدارک و تکمیل فرم ثبت‌نام خود اقدام کنند. نتایج...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال 1400 صبح روز پنج شنبه 29 مهر ماه سال جاری در تعدادی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود. بر این اساس، داوطلبان آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی تا فردا 30 خرداد ماه مهلت دارند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ارسال مدارک و تکمیل فرم ثبت‌نام خود اقدام کنند. نتایج اولیه و اسامی واجدان شرایط پذیرش (احراز حداقل 50 درصد نمره آزمون)، پس از آماده شدن توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی از طریق سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

کارنامه حاوی نمره و رتبه (صرف نظر از این که داوطلب مجاز یا غیر مجاز به انتخاب رشته باشد) از طریق سایت در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و تنها داوطلبانی که با در نظر گرفتن احراز حداقل 50 درصد کل نمره خام آزمون، مجاز به انتخاب رشته می‌شوند، می‌توانند رشته / محل‌های مورد علاقه خود را به ترتیب اولویت و دلخواه در فرم انتخاب رشته یا محلی که در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی همراه کارنامه به آن‌ها ارائه می‌شود، انتخاب کنند. داوطلب می‌تواند یک رشته را در تمام دانشگاه‌ها یا ترکیبی از چند رشته را در چند دانشگاه، انتخاب کند.