پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

فردوسی پور با برنامه ای مشابه «90» در فضای مجازی

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
فردوسی پور با برنامه ای مشابه «90» در فضای مجازی

در حالی حدود یک ماه از خبر پیگیری فراکسیون ورزش مجلس برای بازگشت برنامه «90» به آنتن تلویزیون به عنوان «یکی از مطالبات جدی مردم و فوتبال کشور» می گذرد، خبرهای جدید از تولید برنامه ای با همان سبک و سیاق «90» اما در شبکه های اینترنتی حکایت دارد.

به گزارش ایسنا، برنامه جدید عادل فردوسی پور با نام موقت «نود نو» تجربه ای مشابه «90» تلویزیونی اما در رسانه ای جدید یعنی فضای اینترنت است؛ البته به احتمال بسیار نام این برنامه تغییر خواهد کرد و با عنوان دیگری پخش خواهد شد.

این روزها تلویزیون های اینترنتی به یکی از رسانه های فعال در کشور بدل شده اند و البته مجوز فعالیت خود را از صداوسیما دریافت می کنند و مدیران شبکه ها هم به تایید صداوسیما می رسند.

دو سال از تعطیلی برنامه «90» با اجرا و تهیه کنندگی عادل فردوسی پور در شبکه سه می گذرد و او در این مدت علاوه بر تهیه کنندگی «فوتبال 120» در شبکه ورزش، در فضای مجازی برنامه های فوتبالی را تولید و پخش کرده است. نمونه ای از این برنامه ها «کلاسیکو» بود که به تهیه کنندگی فردوسی‌پور، با اجرای پژمان جمشیدی و با حضور هواداران دو تیم در استودیو، در آستانه ال‌کلاسیکوی حساس آذر ماه 98 در پلتفرم‌های اینترنتی آماده و پخش شد.

برنامه جدیدی که با تهیه کنندگی فردوسی پور به صورت هفتگی پخش خواهد شد هم برای پخش از شبکه های اینترنتی است.

لینک کوتاه: asriran.com/0037kt