جمعه 10 فروردین 1403

فرماندار: اعتبارهای تملک دارایی کاشان کم است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرماندار: اعتبارهای تملک دارایی کاشان کم است

کاشان - ایرنا - فرماندار ویژه کاشان گفت: متاسفانه اعتبارهای تملک دارایی کاشان از آنجایی که جزو شهرستان‌های برخوردار محسوب می شود کم است.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر مرتضایی روز سه‌شنبه در دیدار با مدیرکل استاندارد استان افزود: کاشان از بین 24 شهرستان تنها فرمانداری عضو شورای برنامه‌ریزی استان است و برای افزایش اعتبارهای تملک دارایی در این شورا خیلی تلاش شده است.

وی بیان کرد: برخی صنایع در کاشان از جمله لنت پارس و تولید توری فلزی در کشور و حتی در خاورمیانه منحصر به فرد است و تنها در این شهرستان تولید می‌شود که از استانداردهای قابل قبولی برخوردار هستند.

فرماندار ویژه کاشان اضافه کرد: این فرمانداری با وجود این کاستی‌ها شهریور امسال در بین فرمانداری‌های استان اصفهان دارای چهار رتبه شامل بالاترین ثبت مسکن محرومان، کسب تقدیرنامه از سازمان برنامه و بودجه، بیشترین پرداخت خسارت کرونا و بیشترین طرح‌های افتتاحی به مناسبت هفته دولت بود.

پیش‌تر معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان، اعتبار تملک دارایی تخصیصی برای اجرای طرح‌ها در سال‌جاری را افزون بر 320 میلیارد ریال برشمرد که در مقایسه با سال گذشته 15 درصد رشد داشته است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 368 هزار نفر، در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*