جمعه 31 فروردین 1403

فرماندار: تخصیص اعتبار ویژه به متروی اسلامشهر در بودجه سال آینده ضروری است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرماندار: تخصیص اعتبار ویژه به متروی اسلامشهر در بودجه سال آینده ضروری است

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان اسلامشهر بر ضرورت پیگیری های لازم جهت تخصیص اعتبار ویژه به پروژه متروی اسلامشهر در لایحه بودجه سال 1400 تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان اسلامشهر، مسعود مرسلپور در حاشیه بازدید سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و مدیرکل دفتر فنی و عمرانی استانداری از پروژه متروی اسلامشهر گفت: تا امروز با تلاش های صورت گرفته هیچ تاخیر و یا توقفی در عملیات اجرایی مترو صورت نگرفته با این حال امیدواریم در لایحه بودجه سال آینده کشور اعتبار مناسبی به این پروژه مهم و زیربنایی اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه مدیریت مشارکتی، هماهنگ و همراه در شهرستان اسلامشهر موجب پیشرفت بسیاری از پروژه های عمرانی شده گفت: از نمایندگان دوره قبلی و فعلی مجلس شورای اسلامی بواسطه حمایت هایی که از این پروژه ملی داشته و دارند قدردانی می کنم.

مرسلپور خواستار حمایت ویژه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از پروژه متروی اسلامشهر و تسریع و سرعت عمل در اموری که به تامین اعتبار این پروژه کمک می کند شد و افزود: امیدواریم پروژه های دیگر شهرستان از جمله قطار شهری پرند - تهران که در اسلامشهر نیز ایستگاه خواهد داشت و بیمارستان 400 تختخوابی این شهرستان با حمایت های ویژه استانداری تهران در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

شهرستان اسلامشهر با حدود 800 هزار نفر جمعیت در عرب تهران واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س*