جمعه 10 فروردین 1403

فرماندار فسا: دشمنان پس از ناکامی در جنگ نظامی با ایران به پیکار اقتصادی رو آوردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرماندار فسا: دشمنان پس از ناکامی در جنگ نظامی با ایران به پیکار اقتصادی رو آوردند

شیراز - ایرنا - معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت: هجمه‌های گسترده علیه ایران، منحصر به جنگ نظامی نبود بلکه دشمنان پس از ناکامی در نبرد نظامی به پیکار اقتصادی، فرهنگی و علمی رو آوردند که نمونه بارز آن، تحریم‌های متعدد و ظالمانه و همچنین ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان بود.

حسین آرگیو در، پنجشنبه در چهارمین روز از آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع مسوولان این شهرستان اظهار داشت: با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان و راه‌اندازی جنگ اقتصادی، دولت پروژه‌های متعددی که اغلب آنها در راستای عدالت محوری در نقاط محروم است، به بهره‌برداری رسانده که این امر در شرایط کنونی و به رغم مشکلات موجود بسیار ارزشمند است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران زمانی شکل گرفت که ساختار سیاسی دنیا را 2 بلوک شرق و غرب تشکیل می‌داد و انقلاب اسلامی با گفتمان نوین خود این ساختار را تغییر داد. فرماندار ویژه لارستان همچنین به موضوع جنگ تحمیلی دشمنان علیه ایران اسلامی پرداخت و گفت: دفاع مقدس و رشادت‌های دلیرانه، شهدا، جانبازان، اسرا و همچنین ایستادگی و مقاومت مردم در مدت 8 سال، نقطه عطف مهمی در تاریخ معاصر ایران اسلامی است.

سی و یکم شهریور تا ششم مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*