جمعه 10 فروردین 1403

فرماندار ممسنی: مطالبه‌گری با توجه به واقعیت‌ها باشد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرماندار ممسنی: مطالبه‌گری با توجه به واقعیت‌ها باشد

شیراز - ایرنا - فرماندار ممسنی گفت: گاهی دیده می‌شود بعضی مدیران به جای روشنگری و جواب به مطالبات بر حق مردمی، خود مطالبه‌گر می‌شوند که این روند باید اصلاح و با تکیه بر واقعیت‌های فعلی به مطالبات مردمی توجه شود.

داود ایوبی چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ممسنی افزود: با توجه به عدم تخصیص قسمت اعظمی از اعتبارات سال گذشته به علت مشکلات و محدودیت های کشوری همان پروژه های اجرا نشده مصوب کمیته برنامه ریزی در سال مالی گذشته بر اساس اولویت در اعتبارات امسال منظور خواهد شد.

وی ادامه داد: مسایل و مشکلات ممسنی با توجه به عقب ماندگی این شهرستان و با توجه به اقدامات انجام شده، ضرورت همدلی و همکاری بین همه عوامل را چندین برابر کرده که در این زمینه سیاست توسعه بر این اساس طرح ریزی و اجرا می شود.

ایوبی با اشاره به وضعیت اعتبارات در سال جاری افزود: محدودیت های موجود در اعتبارات ایجاب می کند از هرگونه پروژه جدید فاقد کد جلوگیری و پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت قرار گیرد.

فرماندار ممسنی همچنین گفت: جلسات مشترک برگزار شده نماینده مجلس و فرماندار با مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان از ابتکارات خوبی است که این روند باعث افزایش جایگاه نظارتی مجلس می شود که قطعا حمایت دولت را نیز به همراه دارد و موجب تقویت جایگاه دولت و مجلس خواهد شد.

ایوبی افزود: در مجالس گذشته ورود بی حد وحصر نمایندگان در کوچکترین امور اجرایی باعث افت جایگاه مجلس در اذهان عمومی شد که امیدواریم در مجلس یازدهم این روند به بعد نظارتی تغییر کند. رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان ممسنی با تشکر از پیگیری ها و رویکرد نماینده فعلی شهرستان اظهار داشت: امروزه تقویت نظارت بر فعالیت ها در همه سطوح و قوا به یک مطالبه عمومی تبدیل شده که سیاست ها و توصیه های دولت تدبیر و امید و مدیران ارشد استان نیز همواره با تاکید بر این اصل بوده است. شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در غرب استان فارس است.

*س_برچسب‌ها_س*