پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

فرماندار هشترود: طرح شهید سلیمانی در مناطق پرخطر اجرا می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرماندار هشترود: طرح شهید سلیمانی در مناطق پرخطر اجرا می‌شود

مراغه - ایرنا - فرماندار هشترود گفت: طرح شهید سلیمانی به منظور کنترل بیماری کرونا با همکاری نیروهای بسیجی در مناطق پرخطر شهرستان اجرا خواهد شد.

امین امینیان روز پنجشنبه در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت و مبارزه با کرونا افزود: این طرح با هدف غربالگری و شناسایی بیماران کرونایی اجرا می شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در هشترود: تعداد مبتلایان جدید را 23 نفر قطعی و 33 مورد سی تی اسکن مثبت اعلام کرد و گفت: تعداد کل مبتلایان شهرستان یکهزارو 41 نفر قطعیاست که با سی تی اسکن های مثبت به یکهزار و 74 نفر می رسد.

امینیان وضعیت شهرستان را از نظر شیوع کرونا همچنان زرد اعلام کرد و گفت: در روستاهای داشبلاغ عجمی، ذوالبین، دامناب، سلوک، چرتقلو و آلاقیه بیشترین شیوع از ابتدای کرونا گزارش شده است.

وی افزود: در مناطق شهری هم محله های گنجینه کتاب، خیابان شهید رجایی، شهرک فرهنگیان، خیابان مطهری، محله سیلو، خورجستان و محله سید درسی، خیابان دانشگاه بیشترین ابتلایان را دارد. امینیان از جریمه کرونایی 21 خودرو در طول 2 هفته محدودیت ها در شهرستان خبرداد و گفت: در طول هفته جاری 12 خودرو جریمه و برای 37 خودرو نیز اخطار صادر شده است.

*س_برچسب‌ها_س*