پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

فرماندار: یک‌هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در ملایر انجام شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرماندار: یک‌هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در ملایر انجام شد

همدان - ایرنا - معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به شرایط مستعد شهرستان در حوزه تولید و سرمایه‌گذاری گفت: در 6 ماهه نخست سال یک هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در ملایر انجام شده است.

به گزارش ایرنا؛ قدرت‌الله ولدی روز شنبه در آیین معارفه بخشداران سامن و مرکزی شهرستان ملایر افزود: گفت: در 6 ماهه نخست امسال با وجود شرایط سخت و تنگناهای موجود در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی، از چهار هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده در استان همدان، حدود یک‌هزار و 500 میلیارد تومان آن معادل 40 درصد متعلق به ملایر است.

وی با اشاره به وظایف بخشداران ادامه داد: بخشداران تابعه این شهرستان نباید از در اجرای شرح وظایف ذاتی خود غفلت کنند و در سطح بخش‌ها منادی وحدت و همدلی باشند.

ولدی افزود: بخشداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم هستند و در این زمینه از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

وی اجرای سیاست‌های دولت را از وظایف مهم بخشداران برشمرد و تاکید کرد: در سال جهش تولید، بخشداران باید در کنار تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی، برای رونق تولید و اشتغال و جذب تسهیلات اشتغالزایی به‌ویژه در روستاها اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه بخشداران هرگز وعده‌های غیرعملی به مردم ندهند اظهار داشت: انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی یکی از وظایف مهمی است که بخشداران نیز در این زمینه وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

ولدی ادامه داد: بخشداران تابعه این شهرستان در کنار مجموعه فرمانداری شبانه‌روز با شرح وظایف جدی‌تر و مسوولیت‌پذیری قوی‌تر تلاش می‌کنند و هیچگونه کوتاهی در اجرای وظیفه آنها پذیرفته نیست.

وی وزارت کشور را پس از معاون اول رییس جمهوری بزرگترین وزارتخانه برای تصدی همه امور دانست و بیان کرد: علاقه‌مند بودیم که در پست‌های مدیریتی همچون بخشداری‌ها از بدنه وزارت کشور در این شهرستان استفاده شود.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه مجموعه فرمانداری ملایر آشنایی کاملی با مسایل و شرح وظایف وزارت کشور دارند گفت: در این راستا 2 نفر از نیروهای خوب و متعهد فرمانداری را به عنوان بخشداران سامن و مرکزی انتخاب کردیم.

ولدی یادآور شد: هدف ما پویاتر کردن مجموعه فرمانداری در چنین جلسات و تغییر و تحولات سازمانی و بهره‌گیری از ظرفیت همکاران در این مجموعه است که در انتخاب بخشداران این اصل را مد نظر قرار دادیم.

وی بخشداران جدید سامن و بخش مرکزی ملایر را از افراد متعهد، جوان و با تجربه خوب در بدنه فرمانداری دانست و گفت: هر اندازه از ظرفیت موجود در فرمانداری استفاده کنیم، بدون شک موجب خیر و برکت‌های بیشتری خواهد شد.

فرماندار ویژه ملایر همچنین به شرایط سخت شیوع ویروس کرونا در پیک سوم اشاره و بیان کرد: در این مدت مجموعه فرمانداری در کنار سایر دستگاه‌ها از هیچ‌گونه تلاش و کوششی دریغ نکرد و به طور مستمر تیم‌های بازرسی با محوریت فرمانداری فعال است.

ولدی ادامه داد: در حال حاضر با تشدید نظارت‌ها و فعالیت مستمر تیم‌های بازرسی از واحدهای صنفی و اماکن عمومی و ادارات سطح شهر، پیک سوم شیوع این بیماری در سطح شهرستان در حال مدیریت است و همچنان نیاز به همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داریم.

در این آیین از خدمات و تلاش‌های «مصطفی عبدالملکی» تقدیر و «محمد زنگنه» به عنوان بخشدار سامن معرفی شد.

همچنین از زحمات «محمدرضا بشری» بخشدار سابق بخش مرکزی و سرپرست این بخشداری «رضا ابوالحسنی» تقدیر و «فیروز ملکی» به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی ملایر منصوب شد.

شهرستان ملایر دارای چهار بخش مرکزی، سامن، جوکار و زند است.

*س_برچسب‌ها_س*