شنبه 1 اردیبهشت 1403

فرمانده سپاه: برنامه‌های هفته دفاع مقدس متناسب با شرایط کرونا اجرا می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرمانده سپاه: برنامه‌های هفته دفاع مقدس متناسب با شرایط کرونا اجرا می‌شود

تهران - ایرنا - فرمانده سپاه پیشوا گفت: امسال برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سه سطح پایگاه‌ها، محله‌ها و شهرستانی و متناسب با شرایط کرونا اجرا می‌شود.

سرهنگ غلامرضا نجفی روز شنبه در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس افزود: شاخص‌ترین برنامه شهرستان در هفته دفاع مقدس امسال آبروی کوچه محله است که نوع جدیدی از شیوه اجرای یادواره‌های شهدا به شمار می‌رود و در فضای عمومی و عمدتا جلو درب منازل اجرا می‌شود. به گفته وی از دیگر برنامه‌ها می‌توان به کاروان‌های مقاومت اشاره کرد که تلفیقی از نمایشگاه‌های سیار کوچکی است که طی سال‌های گذشته برگزار می‌شد. وی ادامه داد: همراه این کاروان‌ها گروه‌های نمایشگری نیز حضور دارند تا نمایش‌های کوتاهی را در مقابل میدان‌ها و محله‌های مختلف سطح شهرستان برگزار کنند. وی اظهار داشت: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به اجرای مسابقه در فضای مجازی با روایتگری جوانان کانون بسیج رسانه اشاره کرد.

فرمانده سپاه پیشوا بیان کرد: گلباران مزار شهیدان، برگزاری صبحگاه مشترک، تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، نشست عظمت زنانه عزت مجاهدانه با هدف بازخوانی اندیشه‌های حضرت زینب (س) و ویزیت رایگان به نیابت از شهدا از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در پیشواست. «نجفی» همچنین از برپایی کاروان‌های مقاومت، اجرای گروه سرود به صورت میدانی، برپایی نمایشگاه ماکت عملیات کربلای پنج و والفجر 8، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، ایستگاه مقاومت و اقتصاد مقاومتی، اجرای طرح چشم و چراغ ملت و دیدار با 40 خانواده معظم شهید و ایثارگر و گردهمایی نسل سلیمانی‌ها به عنوان دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در پیشوا یاد کرد. 31 شهریور 1359 سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده و امسال چهلمین سالگرد این دفاع منجر به پیروزی است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*