جمعه 31 فروردین 1403

فرمانده سپاه: رژیم صهیونیستی با ترور شهیدفخری‌زاده به سرنگونی نزدیک شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرمانده سپاه: رژیم صهیونیستی با ترور شهیدفخری‌زاده به سرنگونی نزدیک شد

تهران - ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهید فخری‌زاده تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با این اقدامات ناجوانمردانه، خود را به سمت سقوط و سرنگونی نزدیکتر کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» روز جمعه با حضور در منزل شهید دکتر «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران اسلامی با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

سلامی در این دیدار گفت: جنایت تروریست‌های ددمنش، افتخار بزرگی را برای شهید دکتر فخری‌زاده خلق کرد و این دانشمند را همچون سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» که حین حیات، بارها انتقام خود را از آمریکایی‌ها گرفته بود مطرح کرد؛ به گونه‌ای که دشمنان کینه شهید را از سالها قبل در دل داشتند.

وی افزود: فرزندان بزرگ این ملت که توسط شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی به صورت مظلومانه ترور می‌شوند، افتخار بزرگی را برای ایران اسلامی به ارمغان می‌آورند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه شهید فخری زاده دانشمند متخصص و متعهدی بود که سالها در گمنامی و مظلومیت به میهن اسلامی و مردم خود خدمت کرد، افزود: اما خداوند متعال این چهره درخشان و سرفراز را همچون خورشیدی درخشان به عالمیان معرفی کرد و نامش برای همیشه تاریخ در آسمان اقتدار و عزت ایران اسلامی ماندگار شد.

سرلشکر سلامی یادآور شد: شهید فخری زاده به آرزوی دیرینه خود که همانا شهادت فی سبیل الله بود رسید و این در واقع بالاترین فوز عظیم است.

وی با اشاره به شخصیت مصمم، با وقار، با اراده و با صلابت شهید فخری زاده عنوان کرد: او نمونه بارزی از فرزندان ایران اسلامی است که دشمنان ایران اسلامی هیچ گاه تاب تحمل این چنین مردان مومن و متعهد و دانشمندی را ندارند؛ هرچند از دست دادن این شخصیت های بزرگ برای کشور دردناک است، اما این عزیزان سند مظلومیت این کشور و ملت عظیم الشان ایران هستند.

فرمانده کل سپاه، چراغ راهی که شهیدان برافروخته‌اند را فراموش نشدنی دانست و تاکید کرد: بی تردید، مسیر پر تلالو شهیدان به ویژه شهید فخری زاده پر فروغ تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی با این اقدامات ناجوانمردانه، خود را به سمت سقوط و سرنگونی نزدیکتر کرده و این خون‌های به ناحق ریخته شده هیمنه نظام سلطه را فرو خواهد ریخت، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و اذنابش قطعا تاوان این جنایت های ددمنشانه را می‌پردازند و ملت بزرگ ایران در موعد مناسب انتقام سخت خود را از آنان خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، دکتر محسن فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که مقام معظم رهبری ایشان را دانشمند ممتاز و برجسته هسته‌ای و دفاعی ایران توصیف کردند، عصر جمعه هفتم آذرماه در بلوار شهید مصطفی خمینی شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند و در شرق تهران در جریان یک عملیات تروریستی و بدست عناصر جنایتکار رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

*س_برچسب‌ها_س*