پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

فرنگی‌کار اندیمشکی به تیم سیرجان پیوست

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرنگی‌کار اندیمشکی به تیم سیرجان پیوست

تهران - ایرنا - «محسن مدهنی» فرنگی‌کار اندیمشکی در دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی به تیم هیات کشتی سیرجان ملحق شد.

به گزارش ایرنا، «محسن مدهنی» فرنگی‌کار اندیمشکی که مدال طلای مسابقات نوجوانان جهان در سال 2017 را در کارنامه دارد، امروز (شنبه) با حضور در سازمان لیگ قراردادش را با تیم هیات کشتی سیرجان نهایی کرد.

بعد از مشکلاتی که برای این کشتی‌گیر جوان در شهر خود جهت اشتغال به وجود آمده بود، با پیگیری فدراسیون و سازمان لیگ کشتی، «محسن مدهنی» در دور برگشت برای هیات کشتی سیرجان کشتی خواهد گرفت.

مدهنی در دور رفت برای تیم مقاومت بسیج قم روی تشک رفته بود و حالا باید برای تیم سیرجان کشتی بگیرد.

همچنین پس از پخش فیلمی در فضای مجازی که «محسن مدهنی» در آن از شرایط کاری و زندگی خود گلایه‌هایی را مطرح کرده بود فدراسیون کشتی، بلافاصله پیگیر مشکلات این عضو اسبق تیم ملی کشتی نوجوانان شد.

برهمین اساس «محسن مدهنی» امروز با «علیرضا دبیر» رییس فدراسیون کشتی دیدار و مشکلات خود را به صورت رو در رو با وی مطرح کرد و رئیس فدراسیون کشتی نیز قول‌هایی را برای حمایت از این کشتی‌گیر داد.

برنامه مسابقات به شرح زیر است: یکشنبه 9 آذر:

فولاد اکسین خوزستان - هیات کشتی سیرجان (ساعت 9:30)

رعد پدافند ارتش - آریو برزن بهبهان (ساعت 9:30)

هیات کشتی سیرجان - سینا صنعت ایذه (ساعت 11)

آریوبرزن بهبهان - فولاد اکسین خوزستان (ساعت 11)

فولاد اکسین خوزستان - سینا صنعت ایذه (ساعت 16)

هیات کشتی سیرجان - رعد پدافند ارتش (ساعت 17:30)

دوشنبه 10 آذر:

هیات کشتی سیرجان - آریو برزن بهبهان (ساعت 9:30)

سینا صنعت ایذه - رعد پدافند ارتش (ساعت 11)

رعد پدافند ارتش - فولاد اکسین خوزستان (ساعت 16)

سینا صنعت ایذه - آریو برزن بهبهان (ساعت 17:30)

رقابت‌های دور رفت گروه (الف) بیستمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، روزهای 8 و 9 مهرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار که در پایان تیم فولاد اکسین با کسب 4 پیروزی به عنوان صدرنشین این گروه در دور رفت معرفی شد، تیم سینا صنعت ایذه نیز با 3 پیروزی در جایگاه دوم ایستاد.

رده‌بندی تیمی گروه (الف) لیگ برتر کشتی فرنگی: 1- فولاد اکسین خوزستان 2- سیناصنعت ایذه 3- رعد پدافند ارتش 4- آریو برزن بهبهان 5- هیأت کشتی سیرجان. مسابقات دور رفت گروه (ب) لیگ برتر کشتی فرنگی نیز روزهای 23 و 24 مهرماه برگزار شد که تیم بازار بزرگ ایران با کسب 4 پیروزی صدرنشین گروه شد.

رده‌بندی تیمی گروه (ب) لیگ برتر کشتی فرنگی به شرح زیر است: 1- بازار بزرگ ایران 2- دانشگاه آزاد اسلامی 3- صبانور کردستان 4- شهدای مقاومت بسیج قم 5- احتشام گستر کارون.

*س_برچسب‌ها_س*