پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

فرهاد مجیدی: درباره فصل بعد حرفی نمی‌زنم

وب‌گاه تابناک مشاهده در مرجع

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از شکست برابر سپاهان در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی بسیار خوب و با کیفیتی را هم از جانب ما و هم از جانب سپاهان دیدیم، هر دو تیم موقعیت‌های بسیاری برای گلزنی داشتند و تیم سپاهان از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد و توانست پیروز شود. بچه‌های تیم ما بسیار خوب بازی کردند، در ایجاد موقعیت بسیار خوب بودیم، کمی بدشانس بودیم. اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

به گزارش تابناک ورزشی، مجیدی درباره اینکه دو نیمه متفاوت از استقلال شاهد بودیم گفت: با توجه به اینکه سه شنبه بازی مهمی داشتیم سعی کردم از 5 تعویضم استفاده کنم. برخی بازیکنانم مثل ریگی و مطهری خواستم 90 دقیقه بازی نکنند تا برای بازی سه شنبه سرحال باشند. در کل سعی کردم به گونه‌ای چیدمان تیمم را انجام دهم که بتوانم 5 تعویض را انجام دهم و به کلیه بازیکنانم بازی برسد. بازیکنان تعویضی ما خیلی خوب کار کردند. ما در نیمه دوم در ایجاد موقعیت خیلی خوب کار کردیم. متاسفانه بدشانس بودیم و توپ هایمان گل نشد.

سرمربی آبی پوشان درباره اینکه تیم او برابر نساجی با ترکیبت متفاوتی به میدان رفت و آیا شرافت و فوتبال پاک در استفاده از بازیکنان اصلی مقابل سپاهان تأثیرگذار بوده است یا نه، گفت: در کل هر نتیجه‌ای که ما احتیاج داشتیم، ترجیح می‌دادم از همین روش استفاده کنم. یعنی با بازیکنان اصلی شروع کنم و در طول بازی از سایر بازیکنان استفاده کنم.

وی گفت:، ولی در کل دنبال این بودم که بازیکنان اصلی 90 دقیقه بازی نکنند که برای بازی روز سه شنبه خسته نشوند. در کل همه بازیکنانم خوب و عالی بودند. الان در رختکن با بازیکنانم صحبت کردم و از فردا تمام تمرکزمان را برای جام حذفی می‌گذاریم و ان شالله بتوانیم یک بازی خوب مقابل گل گهر ارائه کنیم. مجیدی درباره اینکه آیا دوست دارد در مورد فصل آینده صحبت کند گفت: ترجیح می‌دهم در این مورد حرفی نزنم.