جمعه 10 فروردین 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طبق روال هر ساله و به مناسبت فرا رسیدن لیالی پر فیض قدر، شبکه‌های سیما مراسم احیا در اماکن مقدس را در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم (جمعه 10 فروردین، یک شنبه 12 فروردین و سه شنبه 14 فروردین) پوشش می‌دهند. ** مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان شبکه یک سیما در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مراسم شب احیاء را از حرم امام رضا علیه السلام (صحن پیامبر...

وب‌گاه خبر آنلاین

برزخی‌ها فیلمی به کارگردانی ایرج قادری و نویسندگی سعید مطلبی ساخته سال 1358 ایران است.

وب‌گاه فرارو

بیماری زوال عقل با اجسام لویی، نوعی زوال عقل است که با تغییر در خواب، رفتار، شناخت، حرکت و تنظیم عملکرد‌های خودکار بدن مشخص می‌شود و از دست دادن حافظه همیشه علامت اولیه آن نیست.

وب‌گاه فرارو

چای سبز برای چربی‌سوزی و از بین بردن چربی‌های خون و بافت بدن کاربرد دارد تا جایی‌که امروزه به عنوان یک دمنوش لاغری طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: در ماجرای پیدا شدن گوشت الاغ که چند روز اخیر انتشار یافت این ماجرا نادرست و ناقص اطلاع رسانی شده بود زیرا حتی یک گرم از این گوشت به مصرف نرسید.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - پنجشنبه شب مردم کرج میزبان پیکر مطهر "بهروز واحدی"، شهید طریق القدس بودند و با یک استقبال باشکوه با وی وداع کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «کودک شو» با اجرای ملیکا شریفی‌نیا از 29 اسفند با یک ویژه برنامه نوروزی روی انتن شبکه نسیم رفت و این بار چهره‌های هنری و ورزشی به رقابت با یکدیگر پرداختند. این ویژه برنامه پس از 10 قسمت امشب نهم فروردین به پایان پخش می‌رسد و به زودی پخش مجدد آن آغاز خواهد شد. به تازگی نیز ضبط و تصویربرداری این برنامه با حضور مردم و به شکل روتین آن آغاز شده است که...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حضرت محمد مصطفی (ص) الگو و شاخصه‌ی اصلی انسان قرآنی است که همه زندگی ایشان را قرآن کریم فرا گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاد خدمات سفر در سه اطلاعیه اسامی استان‌های دارای آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفر‌های نوروزی را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی خوزستان از ثبت سه رویداد فرهنگی استان در تقویم رویدادهای گردشگری کشور طی روزهای اخیر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی از برگزارکنندگان اجتماع با شکوه قرآنی امام حسنی‌ها قدردانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دختر سعید راد بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون تازه ترین اطلاعات درباره وضعیت جسمانی پدر خود را ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «ققنوس قلم» پویشی برای شناسایی و تجلیل از همه رسانه‌نگارانی است که شکست رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی را رقم زدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم رونمایی از اثر مشترک 9 خطاط مطرح دنیای اسلام باموضوع (کتابت آیات مقاومت) و ترجمه روایی قرآن با رویکرد سبک زندگی که در بخش بین الملل نمایشگاه قرآن برگزار شد، گفت: خداوند متعال را سپاسگزارم که امسال بخش بین الملل با شکوه مثال زدنی انجام شد. از همکاران در معاون و سازمان فرهنگ و ارتباطات و مهمانان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» که با حضور هنرمندان از دوشنبه 29 اسفند روی آنتن شبکه نسیم رفته بود، امشب پنجشنبه نهم فروردین به پایان می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین معنوی شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.