جمعه 31 فروردین 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «مراد مرادی گروسی» جانباز گرانقدر 70 درصد از استان کرمانشاه پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت به خیل شهدا پیوست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نمایشگاه «توحید» که شامل 30 اثر از حسین آقامیری هنرمند نام آشنا و حاصل 28 سال فعالیت هنری اوست، دوشنبه 21 آذر با حضور علی فروزانفر، معاون هنری حوزه هنری و جمعی از هنرمندان حوزه هنر‌های تجسمی در گالری ابوالفضل عالی افتتاح شد. عمده آثار نمایشگاه توحید، تابلو‌های نگارگری است که آقامیری طی سال‌ها فعالیت از تفسیر آیات...

وب‌گاه فرارو

هنوز دلیل قطعی ابتلا به کبد چرب غیر الکلی مشخص نیست؛ ولی محققان احتمال می‌دهند سن، اضافه وزن، دیابت و کلسترول بالا، مهمترین عوامل خطر این عارضه باشند. علل دیگر کبد چرب غیر الکلی استفاده از دارو‌های مختلف، هپاتیت، بیماری‌های خود ایمنی یا بیماری‌های کبدی ارثی، کاهش سریع وزن و سوء تغذیه هستند.

وب‌گاه فرارو

شاید باورتان نشود، اما یکی از ساده‌ترین کار‌ها و در عین حال اثرگذارترین اقدام‌ها برای تاثیرگذاری و داشتن یک ارتباط عالی، لبخند است. زمانی که لبخند می‌زنیم این پیام را به ناخودآگاه طرف مقابل منتقل کرده‌ایم که فردی قابل اعتماد هستیم و می‌توان به ما اعتماد کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

اگر بودجه‌ی زیادی برای خرید مبلمان نو ندارید. حتی می‌توانید برای مغازه‌ی خود کاناپه‌ای دست دوم خرید کنید. هرگونه مبلمان وبهلسترد، مانند کاناپه‌های دست دوم، قبل از ورود به داخل خانه یا مغازه باید کاملا تمیز شوند. در غیر این صورت، به صورت ناخواسته میکروب، بو و آفت ناخواسته را وارد خانه خود کردید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام خداداده گفت: مهم‌ترین وظیفه کمیته مساجد ستاد مرکزی دهه فجر، معرفی دستاورد‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است.

وب‌گاه الف

خانه ادبیات مستقل افغانستان نشست «مسیح کلمات؛ اسطوره در شعر نو» با سخنرانی مریم یعقوبی را پنجشنبه 24 آذر در اصفهان برگزار می‌کند.

خبرگزاری مهر

پرویز گفت: شما وظیفه تان را در حوزه دفاع مقدس زمانی انجام داده اید که آگاهی فرزندان تان هم نسبت به دفاع مقدس به همان اندازه‌ای باشد که شما هم نسبت به آن آگاه بودید.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

به منظور افزایش همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، اشتراک منابع اطلاعاتی و تجربیات فیمابین، تفاهمنامه همکاری میان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و جمعیت هلال احمر به امضا رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دیدار دوم از رقابت‌های نیمه‌نهایی جام جهانی 2022 قطر، امشب (23 آذر ماه) با پخش زنده مسابقه فوتبال بین تیم‌های فرانسه مراکش با گزاشر فرشاد محمدی‌مرام از شبکه سه سیما پخش می‌شود.