سه‌شنبه 28 فروردین 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «اصول شهروندی در فرهنگ ایرانی» مجموعه‌ای از رفتار‌های پسندیده و ناپسند اجتماعی است که در جامعه‌ی امروزی دانستن آن‌ها بسیار الزامی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وِیژه برنامه «قطرنامه» با آغاز جام جهانی هر روز با اجرای عبدالله روا از شبکه ورزش پخش می‌شود. مهدی توتونچی نیز در این ایام مسابقه آنلاین جام جهانی را برگزار می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی کتاب همزمان با سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «وعده دیدار» عنوان برنامه‌ای از گروه معارف شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی مهدی صابر درویش است که به زودی از این شبکه پخش می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «به خاطر یک‌مشت دلار» به همت انجمن هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح در مجتمع اسوه برپا می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

موشن‌گرافیک «سعودی اینترنشنال» از سوی خانه طراحان انقلاب اسلامی تولید و منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار یک گزارش آمار مجوزهای صادره از این مجموعه در مهرماه 1401 را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بعد از تعطیلی 45 روزه تماشاخانه‌های نمایشی بار دیگر شاهد بازگشت رونق و افزایش تب و تاب اجراهای تئاتری در تماشاخانه‌های پایتخت هستیم.

خبرگزاری تسنیم

شوارای سیاست‌گذاری جشنواره مردمی فیلم عمار، دبیر سیزدهمین دوره این جشنواره را انتخاب کرد.

خبرگزاری تسنیم

مستند «برزخی‌ها» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عارف افشار پس از انجام مراحل فنی برای حضور در شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت آماده نمایش شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی (ره) با عقلانیت، عدالت و معنویت و با حکمرانی صالحان، به دنبال بنای تمدن نوین اسلامی و تمهید مقدمات استقرار دولت جهانی موعود (عج) است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مگان دنیس فاکس بازیگر و مدل آمریکایی برای بازی در فصل چهارم «بی‌مصرف‌ها - The Expendables» به این مجموعه پیوست.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ستاد خبری پانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، این جشنواره هنری با نمایش آثار منتخب هنرمندان در بخش طوبای زرین (رقابتی)، بخش ویژه با موضوع قله‌ها (رقابتی) و بخش تجسم هنر ویژه‌ی استان‌ها (غیر رقابتی)، بهمن ماه سال جاری در تهران و سایر استان‌های کشور برگزار می‌شود. موضوع جشنواره پانزدهم آزاد است و در رشته‌های تصویرسازی، خوشنویسی، عکاسی، کارتون و...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر به نقل از ورایتی نوشت: ملاله یوسف زای از فیلم «جوی‌لند» که به عنوان نماینده پاکستان در اسکار بین‌المللی معرفی شده است، حمایت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

صبا نوشت: فیلم سینمایی «پری‌سا» در جشنواره یونیورسال آمریکا نامزد بهترین فیلم بلند درام شد.