جمعه 31 فروردین 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از قطع برق بیش از 200 اداره و نهاد اداری پرمصرف در شهر تهران طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری و همکاری خوب بانک های پایتخت در مدیریت مصرف برق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آهنگساز مطرح و رهبر ارکستر در انتقاد از همایون شجریان گفت: او سعی می‌کند از مصالحی در موسیقی استفاده کند که ربطی به موسیقی ایرانی ندارد و بلکه راک دهه شصت است. من آدمی هستم که تلفیق با موسیقی ایرانی را نمی‌پسندم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از آماده بودن طرح کمیته‌های ملی گردشگری و میزهای تخصصی برای ارسال به شورای عالی میراث‌فرهنگی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: دورانی که هنوز خبری از دوربین عکاسی نبود، عمارت‌ها و کوچه‌باغ‌های دل‌انگیز تهران و البته پرتره‌هایی از شخصیت‌های اثرگذار آن روزگار، روی بوم نقاشی هنرمندان معروف دوره قاجار ماندگار شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسلام‌هراسی را ظلم بزرگی به ملت‌های اسلامی دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران با تولید واکسن و واکسیناسیون عمومی در برابر ویروس کرونا، از ماه‌ها قبل آماده پذیرش گردشگران بین‌المللی شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از قطع برق بیش از 200 اداره و نهاد اداری پرمصرف در شهر تهران طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری و همکاری خوب بانک های پایتخت در مدیریت مصرف برق خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عضو هیأت مدیره جامعه تورگردانان همزمان با اجرای طرح بلیت دلاری هواپیما برای مسافران غیرایرانی، خبر داد که بخشی از ظرفیت و سهمیه بلیت مسافر ایرانی در برخی مسیرهای هوایی از دسترس خارج شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیین رونمایی عکس دیده‌نشده از شهید مظلوم «دکتر بهشتی» در نگاه خانه حوزه هنری با حضور چهره های فرهنگی و مدیران این مرکز امروز برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: از مجمع بوکس لذت بردم، چون همه چیز نقد شد ولی کسی به کسی توهین نکرد.

خبرگزاری دانا

مجمع فدراسیون بوکس امروز با حضور اعضای مجمع و مسئولین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برگزار شد.

وب‌گاه الف

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، " نخستین نکوداشت مفاخر میراث فرهنگی کشور" را چهاردهم تیر 1401، برگزار می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرحسین بریمانی کارگردان نمایش «شب شک» که در توقیف به سر می برد بار دیگر تاکید کرد که مشکل پیش آمده به دلیل نام نوید محمدزاده است ولی گروه، حذف نام او را اخلاقی نمی دانند.

وب‌گاه الف

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رئیس سازمان سینمایی کشور ضمن تأکید بر رعایت شأن فرهنگی کشور در ارائه فیلم‌ها به جشنواره‌های خارجی تصریح کرد که برخی فیلم‌ها به سفارش فستیوال‌ها ساخته می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: متر و ملاک اختصاص بودجه کمیسیون فرهنگی مجلس مشخص نیست و همه فدراسیون‌ها ناراضی هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از قطع برق بیش از 200 اداره پرمصرف شهر تهران در شبانه روز گذشته خبر داد.