چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

فروغی: نمرات تیراندازی جایزه بزرگ در سطح یک دنیا بود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
فروغی: نمرات تیراندازی جایزه بزرگ در سطح یک دنیا بود

تیرانداز ملی پوش ایران گفت: نمرات فینال تیراندازی جایزه بزرگ در سطح یک دنیا محسوب می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد فروغی تیرانداز تیم ملی ایران در خصوص برگزاری مسابقه جایزه بزرگ تپانچه، اظهار داشت: در ابتدا هفته دفاع مقدس را خدمت ملت ایران تبریک می‌گویم و ایام پیش رو را نیز تسلیت عرض می‌کنم . در مسابقه جایزه بزرگ شاهد رقابت خوبی بودیم به خصوص دز مرحله اول فینال که من و بعد از آن رسول عفتی رکورد خوبی را ثبت کردیم که بعید می‌دانم این رکوردها به زودی ثبت شود. در این مرحله اختلاف زیادی با نفرات بعدی داشتیم و راهی دیدار نهایی شدیم.

وی در خصوص رقابت فینال با رسول عفتی افزود: در فینال دهم‌ها تعیین کننده است و مبارزه خوبی بود. رسول عفتی از تیراندازان خوب ایران است امیدوارم در مراحل بعدی هم خود را به خوبی نشان دهد و موفق باشد.

ملی‌پوش تپانچه کشورمان گفت: در فینال نمرات خوب و قابل قبولی ثبت شد و نمراتی که در فینال ثبت شد، در سطح یک دنیا محسوب می‌شود و حتی بالاتر از نمرات کسانی بود که مدعی سطح یک دنیا هستند و امتیازات استثنایی به ثبت رسید.

وی در پایان گفت: از رسانه‌های مکتوب و تصویری انتظار دارم از تیراندازی حمایت کنند و جا دارد بیش از این به رشته تیراندازی بها داده شود و امیدوارم توجه بیشتری از سوی رسانه‌ها به این رشته انجام شود‌.