جمعه 31 فروردین 1403

فعالان فناور مهارت می‌آموزند تا اشتغال ایجاد کنند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
فعالان فناور مهارت می‌آموزند تا اشتغال ایجاد کنند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طرح جامع از مهارت تا اشتغال با محوریت توانمندسازی، مهارت‌افزایی و موفقیت شغلی به صورت بوت کمپ در چهار بخش مهارت‌های نرم، برنامه‌نویسی پایتون، بازاریابی دیجیتال و علوم اجتماعی 7 مهرماه سال جاری میزبان ایده پردازان خلاق می‌شود.

این رویداد به یکی از مهم‌ترین چالش‌های جوانان یعنی اشتغال در کنار مهارت آموزی هم‌راستا با رشته تحصیلی پاسخ می‌دهد و به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برای کسب تجربه بالندگی علمی و فناورانه کمک می‌کند.

طرح جامع از مهارت تا اشتغال توسط مجموعه پویش پیشتازی طراحی و اجرا شده است تا بستر رشد، توسعه و رسیدن به هدف نهایی جوانان را محقق کند. در این طرح ابتدا بر روی مهم‌ترین مسئله روز دنیا، توانمندسازی در مهارت‌های نرم تمرکز دارد و با برگزاری 48 ساعت کارگاه توانمندسازی تعاملی و مسئله محور مخاطبان را در این مسیر همراهی می‌کند.

با ارائه فرصت‌های داوطلبانه، بستر کسب تجربه و به کارگیری مهارت‌های ارائه شده در محیط واقعی کار برای جوانان فراهم می‌شود.

بر اساس نیاز سازمان‌ها و مخاطبین، مسیر توانمندسازی تخصصی مهارت سخت در سه بخش دیجیتال مارکتینگ، برنامه نویسی پایتون و علوم اجتماعی به همراه تضمین استخدام برترین دانش‌پذیران و همچنین تسهیل ورود ایده‌پردازان به شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد فراهم شده است.

علاقمندان تا 31 شهریورماه سال جاری فرصت دارند تا ازطریق وب‌سایت پویش در این طرح ثبت نام کنند.