سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

فعالیت "مدرسه مجازی ایرانیان" و دریافت شهریه ارزی غیرقانونی است

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
فعالیت "مدرسه مجازی ایرانیان" و دریافت شهریه ارزی غیرقانونی است

مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور اعلام کرد: فعالیت مدرسه مجازی ایرانیان و دریافت مبالغ ارزی برای شهریه غیرقانونی است.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور اعلام کرد: پیرو انتشار آگهی تبلیغاتی موسسه‌ای با عنوان مدرسه مجازی ایرانیان در فضای مجازی و ادعای اخذ مجوز از مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور و درج مبالغ ارزی در خصوص شهریه تحصیلی مربوطه، اعلام می‌شود این موسسه دارای مجوز ادعا شده نبوده و فعالیت آن غیرقانونی است.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: فرآیند برخورد قانونی با موسسه مجازی ایرانیان در حال پیگیری حقوقی و قضایی است، لذا از هموطنان گرامی درخواست می شود از مراجعه و هرگونه مراوده با این موسسه و موسسات دروغین با ادعاهای واهی مشابه پرهیز کنند.

شرایط تدریس معلمان در مدارس خارج از کشور + واریز حقوق به صورت ریالی

همچنین موسسات آموزش از راه دور خارج از کشور از طریق مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور قابل استعلام و راستی‌آزمایی هستند، لذا پیش از هرگونه تصمیم به مراجعه و ثبت‌نام در موسسات با ادعاهای مشابه فوق با مرکز امور بین الملل بین الملل و مدارس خارج از کشور با شماره تلفن 22061723 تماس بگیرید.