پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

فقط راه 41 روستا در آذربایجان‌غربی بسته است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فقط راه 41 روستا در آذربایجان‌غربی بسته است

ارومیه - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به تلاش راهداران طی 2 شب گذشته برای بازگشایی راه‌های روستایی استان گفت: فقط راه 41 روستا باقی مانده که آنها هم به‌زودی بازگشایی می‌شود.

ارسلان شکری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی 24 ساعت گذشته راه بیش از 250 روستا با همت راهداران در شهرستان های مختلف آذربایجان غربی بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: با بارش سنگین برف، راه 290 روستا که اغلب در جنوب آذربایجان غربی بودند، مسدود شد که 86 درصد آنها در سریع ترین زمان ممکن بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: در مسیرهای اصلی استان نیز از همان دقایق ابتدایی با تلاش راهداران، شاهد تردد کند و البته روان بودیم که این روند همچنان ادامه دارد.

شکری تاکید کرد: با توجه به تداوم حضور سامانه بارش در آذربایجان غربی، شهروندان به همراه داشتن اقلام گرمایشی و همچنین وسایلی نظیر زنجیرچرخ را در سفرهای ضروری مد نظر داشته باشند.

وی با اشاره به محدودیت های کرونایی در تردد جاده ای و نیز شرایط جوی درخواست کرد که مردم استان از سفرهای غیر ضرور بپرهیزند و از طریق شماره 141 مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی قبل از هر گونه سفر از وضعیت راههای استان اطلاع حاصل کنند.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی بیش از 2 هزار و 800 روستا دارد.

*س_برچسب‌ها_س*