جمعه 10 فروردین 1403

فولاد یک - پرسپولیس 3 | جبران شکست 3گله با سه گل

وب‌گاه تابناک مشاهده در مرجع

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس در نخستین دیدار خود در لیگ بیست‌و‌یکم، از ساعت 18 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی 3 بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

رضا اسدی در دقیقه 61، حامد پاکدل در دقیقه 72 و عیسی آل‌کثیر در دقیقه 83 گل‌های تیم پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساندند و در ادامه لوسیانو پریرا در دقیقه 77 و از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را برای فولادی‌ها جبران کرد.

تیم پرسپولیس که هفته گذشته با سه گل از الهلال شکست خورده و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده بود، حالا با پیروزی 3 بر صفر مقابل فولاد شکست هفته گذشته را به دست فراموشی سپرد تا مدافع عنوان قهرمانی با برد فصل بیست‌و‌یکم را استارت بزند.

ترکیب فولاد خوزستان: احسان مرادیان، صالح حردانی (87 - مجتبی نجاریان)، مهران موسوی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، محمد آبشک (86 - محمد میری)، میلاد بدرقه، محمد قاسمی‌نژاد (46 - صابر حردانی)، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی و لوسیانو پریرا.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان (65 - حامد پاکدل)، مهدی ترابی، امید عالیشاه (88 - سعید آقایی) و مهدی عبدی (65 - عیسی‌آل‌کثیر).

داور: محمد حسین ترابیان