پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

قاتل فراری راز قتل‌عام خانواده 5 نفره رامسری را برملا کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
قاتل فراری راز قتل‌عام خانواده 5 نفره رامسری را برملا کرد

فرمانده انتظامی هرمزگان در خصوص جزئیات این پرونده گفت: خانواده و اطرافیان مقتولین پس از توافق و طراحی نقشه قتل، آن‌ها را به بهانه گشت و گذار به شمال کشور برده و در آنجا نیت شوم خود را اجرایی کردند./

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری قاتل پنج عضو یک خانواده پس از 20 سال در شهرستان سیریک خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری گفت: فردی که 20 سال پیش 5 عضو یک خانواده (مادر، سه دختر و یک جنین شش ماهه) را با ضربات متعدد چاقو در شهرستان رامسر استان مازندران به قتل رسانده بود، با تلاش ماموران پلیس هرمزگان در یکی از روستا‌های شهرستان سیریک شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار جعفری گفت: قاتل که پس از ارتکاب جنایت در بهمن ماه سال 81 به خارج از کشور فرار کرده بود، پس از 20 سال با هویت جعلی در شهرستان سیریک به دام افتاد.

او گفت: متهم در بازجویی‌های فنی به قتل‌های انجام شده به دلیل مسائل خانوادگی و تعصبات قومی و قبیله‌ای اعتراف کرد و سایر عناصر دخیل در این قتل نیز شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در خصوص جزئیات این پرونده گفت: خانواده و اطرافیان مقتولین پس از توافق و طراحی نقشه قتل، آن‌ها را به بهانه گشت و گذار به شمال کشور برده و در آنجا نیت شوم خود را اجرایی کردند./ باشگاه خبرنگاران

هم اکنون دیگران می خوانند 15 آذر 1401 - 14:25

بیشتر بخوانید

قاتل فراری راز قتل‌عام خانواده 5 نفره رامسری را برملا کرد 2