پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

قاسمی: باید پرسپولیس را شکست می‌دادیم

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
قاسمی: باید پرسپولیس را شکست می‌دادیم

اصفهان - مدافع تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است این تیم باید پرسپولیس را در اصفهان شکست می‌داد.

اصفهان - مدافع تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است این تیم باید پرسپولیس را در اصفهان شکست می‌داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس شامگاه شنبه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این رقابت با نتیجه صفر صفر به پایان رسید.

آرمان قاسمی مدافع ذوب آهن در جمع خبرنگاران بعد از این مصاف اظهار داشت: بازی را باید می‌بردیم، اما پنالتی‌مان را نگرفتند و شرایط مسابقه کامل تغییر کرد، اما اگر همان صحنه در محوطه جریمه ما رخ می‌داد، حتماً پنالتی می‌گرفتند.

وی افزود: جالب است که بنیادی فر صحنه را دیده و گفته است بازیکن ذوب آهن حریف را هل داده است، اما من فیلم را دیدم که اصلاً بازیکن ما دست به یار حریف نزد.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: حالا کارشناسان سریع فیلم را می‌بینید و نظر می‌دهند. علی خسروی که بچه محل ما است اولین نفر می‌گوید که هیچ اتفاقی نیفتاده و داور درست گرفته است.

وی اضافه کرد: متأسفانه تا زمانی که VAR به فوتبال ما نیاید همین معضلات و مشکلات وجود دارد. در صحنه اخراج بنیادی فر نظرش را برگرداند و نمی‌خواست کارت بدهد، اما بازیکنان پرسپولیس اعتراض کردند و کارت زرد دوم را داد.

قاسمی خاطر نشان کرد: همه ذهن‌ها با این حرکت منحرف می‌شود و با خود می‌گوئیم وقتی ما اعتراض می‌کنیم کارت می‌دهید و آنها هم اعتراض می‌کنند، باز هم ما را جریمه می‌کنید.

وی ابراز داشت: متأسفانه سال گذشته هم از داوری لطمه دیدیم و اگر اشتباهات داوری رخ نمی‌داد می‌توانستیم جزو سه چهار تیم بالای جدول باشیم، امیدوارم همین هفته اول درس عبرتی برای همه باشد و یاد بگیریم که در شرایط برابر مسابقه دهیم.