جمعه 10 فروردین 1403

قاسم‌پور: در کشتی مرحله به مرحله پیش می‌روم / زارع: بعد از المپیک خیلی زود کارم را شروع کردم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
قاسم‌پور: در کشتی مرحله به مرحله پیش می‌روم / زارع: بعد از المپیک خیلی زود کارم را شروع کردم

ملی‌پوشان اوزان 92 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد وضعیت تیم اعزامی به جهانی را خوب توصیف کرده و از انگیزه‌های‌شان برای کسب مدال می‌گویند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران قاسم‌پور درباره تمریناتش برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، عنوان کرد: در حال حاضر در اردو هستیم و تمرینات را برای مسابقات جهانی پیگیری می‌کنیم. وزنم برای 92 سبک است، اما خیلی توجهی به این موضوع نمی‌کنم و تلاش می‌کنم کشتی خودم را بگیرم.

وی درباره اینکه ایرانی کشتی گرفتن او همه را به وجد می‌آورد، تصریح کرد: مردم به من لطف دارند، سعی می‌کنم بهترین کشتی‌ها را در وزن جدید بگیرم و با مدال خوشرنگ جواب عزیزان را بدهم. قاسم‌پور درباره اینکه آیا برنامه‌ای برای تغییر وزن، بازگشت دوباره به 86 کیلو و یا کوچ به وزن المپیکی 97 کیلو دارد، خاطرنشان کرد: همیشه سعی کردم مرحله به مرحله پیش بروم تا ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد. امیرحسین زارع ملی‌پوش سنگین وزن کشورمان هم گفت: بعد از المپیک استراحت کوتاهی داشتیم، تمرینات را با کادر جدید پیگیری کردیم و امیدوارم بهترین نتایج را در مسابقات جهانی کسب کنیم. وی که با برنامه دایره طلایی صحبت می‌کرد، درباره اینکه فاصله المپیک و مسابقات جهانی کم بود، چطور خودت را به مسابقات رساندی، یادآور شد: بعد از ورود به اردو تست‌هایی از ما گرفته شد تا ما را بسنجند و بر اساس آن برنامه بدهند. همدلی خوبی بین بچه‌ها برقرار است و امیدوارم در مسابقات جهانی هم به نتایج خوبی برسیم. انتهای پیام /