پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

لزوم تسریع در واکسیناسیون ایثارگران

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
لزوم تسریع در واکسیناسیون ایثارگران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: لازم است پیگیری های لازم برای افزایش سرعت واکسیناسیون ایثارگران عزیز در برابر بیماری کرونا انجام شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: لازم است پیگیری های لازم برای افزایش سرعت واکسیناسیون ایثارگران عزیز در برابر بیماری کرونا انجام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید اوحدی امروز در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: مشکلات و مسائل مربوط به ایثارگران باید در حوزه‌های تخصصی نیز تفکیک شوند و به عنوان مثال مشکلات خانم‌های ایثارگر باید به صورت مجزا احصا و مورد بررسی قرار بگیرند تا با سرعت بهتری برطرف شوند.

وی افزود: بانوان ایثارگر اعم از مادران، فرزندان و همسران گرامی شهدا، همسران جانبازان و آزادگان نیز سختی‌ها و مشکلات زیادی را متحمل شده‌اند و سهم بسیار مهمی در فداکاری‌ها و ایثارگری‌های عزیزان خود دارند.

معاون رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت تسریع در روند واکسیناسیون ایثارگران در برابر بیماری کرونا گفت: با شیوع موج جدید بیماری کرونا و نوع جدید این ویروس شاهد افزایش میزان سرایت آن هستیم و لازم است پیگیری‌های لازم برای افزایش سرعت واکسیناسیون ایثارگران عزیز در برابر این بیماری انجام شود.

اوحدی با اشاره به برگزاری جلسه هیئت امنای بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات مقدمات برگزاری جلسه هیئت امنای بنیاد شهید و امور ایثارگران مربوط به سال 1399 مهیا شد و در این مسیر شاهد تلاش‌های شبانه‌روزی بسیاری از عزیزان و همکاران بودیم. به عنوان نمونه تنها در مجموعه سازمان اقتصادی کوثر مجامع بیش از 40 شرکت برگزار شد که کاری بسیار فشرده بود و انجام آن نشان‌دهنده ظرفیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: خوشبختانه در صورت‌های مالی مشکلی وجود نداشت و گزارش صورت‌های مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران مطلوب ارزیابی شد.