جمعه 31 فروردین 1403

لیگ برتر فوتبال | وداع سیاه نارنجی ها با لیگ برتر / ذوب آهن مدیون تراکتور شد!

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
لیگ برتر فوتبال | وداع سیاه نارنجی ها با لیگ برتر / ذوب آهن مدیون تراکتور شد!

هفته پایانی لیگ برتر با برگزاری 8 بازی همزمان به پایان رسید و در نهایت تیم های ماشین سازی و سایپا به دسته پایین تر سقوط کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته پایانی لیگ برتر با برگزاری 8 بازی همزمان به پایان رسید. در یکی از مهمترین بازیهای هفته تراکتور برابر سایپا قرار گرفت و خیلی در همان نیمه نخست با 3 گل از حریف جلو افتاد. سایپا یک گل را جبران کرد اما دست خالی به رختکن رفت. تراکتور در نیمه دوم گل چهارم و پنجم را به ثمر رساند تا سایپای فانوس به دست را به چارمیخ کشیده و به لیگ بفرستد. تراکتور 5 گل: سعید واسعی (13)، سامان نریمان جهان (28)، میلاد فخرالدینی (45)، علی فتحی (69) و پیمان بابایی (87)

سایپا 1 گل: حسین ماهینی (31، پنالتی)

در دیگر دیدار حساس انتهای جدول آلومینیوم میزبان نفت مسجدسلیمان بود و میهمان که نمی خواست سقوط کند، با یک گل برنده به رختکن رفت. نفت در نیمه دوم از گل زده خود محافظت کرد تا با این سه امتیاز بقای خود را در لیگ برتر تضمین کند. آلومینیوم صفر گل: - نفت مسجدسلیمان 1 گل: ساسان حسینی (45)

ذوب آهن در یک بازی حساس دیگر در معادلات انتهای جدول میزبان مس رفسنجان بود. نیمه اول اتفاقی رخ نداد اما در نیمه دوم مس رفسنجان به گل رسید. ذوب آهن که برای بقا تلاش می کرد نتوانست بازی را تغییر دهد اما در نهایت با توجه به شکست پرگل سایپا در لیگ باقی ماند. ذوب آهن صفر گل: - مس رفسنجان 1 گل: محمد قاضی (53) گل گهر در خانه میزبان نساجی بود و در نیمه نخست با یک گل عقب افتاد. نیمه دوم را هم نساجی با گل شروع کرد اما ناگهان ورق برگشت و گل گهر با یک کامبک تماشایی دور گل خورده را جبران کرد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند. گل گهر 2 گل: گادوین منشا (71 و 79، پنالتی) نساجی 1 گل: ایوب کلانتری (45) و حسین زامهران (69) پدیده در خانه از فولاد پذیرایی می کرد. یک دیدار جذاب که نیمه نخست گلی در بر نداشت. در نیمه دوم نیز دو گلی در دروازه ها نرویید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند. پدیده صفر گل:- فولاد صفر گل:- نفت آبادان در خانه میزبان ماشین سازی سقوط کرده بود و نیمه اول سهم دو تیم یک گل بود تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند. نفت نیمه دوم را با گل شروع کرد تا در نهایت در برلابر حریف سقوط کرده 3 امتیاز را در هفته پایانی کسب کند. نفت آبادان 2 گل: عبدالله ناصری (9)، طالب ریکانی (52) ماشین سازی 1 گل: محمدامین اسدی (45) انتهای پیام /