جمعه 10 فروردین 1403

لیگ قهرمانان آسیا؛ اینیستا و دوستان مسی به یک قدمی پرسپولیس رسیدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
لیگ قهرمانان آسیا؛ اینیستا و دوستان مسی به یک قدمی پرسپولیس رسیدند

تهران - ایرنا - تیم فوتبال ویسل کوبه ژاپن موفق شدند با برتری برابر سوون سامسونگ کره جنوبی جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورند.

به گزارش ایرنا، در دومین و آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، تیم فوتبال ویسل کوبه ژاپن از ساعت 17:30 به مصاف سون سامسونگ کره جنوبی رفت که در نهایت موفق شد با برتری در این دیدار به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند.

در این دیدار نماینده ژاپن که ستاره های نامداری مانند توماس فرمایلن، آندرس اینیستا و سرجی سمپر سه بازیکن سابق بارسلونا را در اختیار دارد سعی کرد کمتر از بازیکنان نامی خود استفاده کند.

همین موضوع موجب شد تا نماینده کره بازی را هجومی آغاز کنند و در دقیقه 7 مسابقه دروازه میزبان را باز کند. اما برتری آنها دوام زیادی نداشت و و ویسل کوبه در دقیقه 40 روی یک ضربه ایستگاهی دروازه حریف را باز کرد تا بازی با تساوی دنبال شود.

یکی از جنجالی ترین صحنه های این مسابقه در اواسط نیمه اول رخ داد؛ جایی که مهاجم ویسل کوبه با دروازه بان سون سامسونگ در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما مدافع نماینده کره از پشت بازیکن ژاپنی را متوقف کرد. داور پس از بازبینی صحنه در سیستم کمک داور ویدیویی نظرش را از ضربه پنالتی به ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه تغییر داد اما بازیکن سوون سامسونگ را اخراج کرد.

در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت بازی به وقت های اضافه و پس از آن به ضربات پنالتی کشیده شود.

ویسل کوبه در این دیدار با نتیجه 7 بر 6 در ضربات پنالتی توانست نماینده کره‌جنوبی را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق شود.

در دیگر دیدار این گروه هم پیش از این تیم موفق شده بود با پیروزی برابر بیجینگ ژاپن فینالیست منطقه شرق آسیا شود.

بدین ترتیب تیم‌های ویسل کوبه و اولسان هیوندای باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم بروند تا فینالیست این رقابت‌ها و حریف پرسپولیس در دیدار نهایی مشخص شود.

برای دیدار نیمه نهایی از ویسل کوبه کیوگو فروهاشی، ریو کیکوچی و یوتارو اودا دو اخطاره هستند. تائه کیم، هو لی، هو سین، جائه وون هم بازیکنان دو کارته تیم اولسان هیوندای هستند و در صورت دریافت اخطاری از سوی داور در دیدار نیمه نهایی مسابقه فینال را برابر پرسپولیس از دست خواهند داد.

دیدار نهایی این مسابقات روز بیست و نهم آذرماه در ورزشگاه الجنوب دوحه میان پرسپولیس و یکی از دو تیم ویسل کوبه و اولسان هیوندای برگزار خواهد شد.

*س_برچسب‌ها_س*
لیگ قهرمانان آسیا؛ اینیستا و دوستان مسی به یک قدمی پرسپولیس رسیدند 2