دوشنبه 9 مهر 1403

متاثر از شکست دربی صد و چهار / ترکیب احتمالی استقلال مقابل السد قطر

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
متاثر از شکست دربی صد و چهار / ترکیب احتمالی استقلال مقابل السد قطر

استقلال در بازی با السد قطر احتمالا با سه تغییر نسبت به دربی 104 بازی خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، استقلال در دومین بازی خود در لیگ نخبگان مقابل السد قطر به میدان خواهد رفت و آنها بعد از دربی پایتخت چند تغییر قابل توجه خواهند داشت.

آبی‌ها بعد از شکست مقابل پرسپولیس به سه امتیاز این مسابقه نیاز خواهند داشت تا تلخی باخت هفته گذشته را فراموش کنند و از حواشی بیشتر برای ادامه فصل جلوگیری کنند، البته این پیروزی هم تضمینی بر رسیدن استقلال به ساحل آرامش نخواهد داشت و احتمال تغییرات زیادی بعد از این مسابقه وجود خواهد داشت.

در ادامه به احتمالات مختلف ترکیب استقلال خواهیم پرداخت و به نظر می‌رسد که آبی‌ها با سیستم 3-4-2-1 مقابل السد به میدان بروند و فقط تغییراتی در نفرات ترکیب اصلی اجیاد شود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل السد قطر:

محمدرضا خالدآبادی (سیدحسین حسینی) - میلاد زکی‌پور - روزبه چشمی - سامان فلاح - ابولفضل جلالی - رامین رضاییان - زبیر نیک نفس - دیدیه اندونگ - جلال‌الدین ماشاریپوف - مهرداد محمدی - گوستاوو بلانکو

دروازه‌بان:

سید حسین یا خالدآبادی؟ این شایعه جدی وجود دارد که فرصت ویژه ای در اختیار گلر جوان استقلال قرار خواهد گرفت، به نظر می‌رسد با توجه به اشتباه دقایق پایانی و دفع ناقص حسینی در صحنه پنالتی مقابل پرسپولیس، نکونام تصمیم دارد که تغییراتی در دروازه این تیم ایجاد کند.

خط دفاعی:

میلاد زکی‌پور (حسین مرادمند)، روزبه چشمی و سامان فلاح بازیکنانی هستند که سه مدافع استقلال را تشکیل می‌دهند و احتمالا زکی‌پور مانند بازی گذشته یکی از سه مدافع مرکزی خواهد بود تا با اضافه شدن به حملات برتری عددی را برای استقلالی‌ها رقم بزند، روزبه چشمی به قلب دفاعی خواهد رفت و سامان فلاح در سمت راست دفاع سه نفره حضور پیدا می‌کند.

فول‌بک راست و چپ:

ابولفضل جلالی با رویکرد هجومی که در دیدارهای اخیر نشان داده به مهره‌ای ثابت برای تیم استقلال تبدیل شده و رامین رضاییان بازیکن بدون جانشین این تیم در سمت راست حضور خواهد داشت تا تقابل جالبی بین او و ستاره‌های السد ایجاد شود.

هافبک دفاعی:

زبیر نیک‌نفس و دیدیه اندونگ زوج موفق خط هافبک استقلال در بازی با الغرافه احتمال دارد احتمالا در این مسابقه هم انتخاب اصلی نکو خواهند بود.

هافبک‌های هجومی:

به احتمال زیاد مهرداد محمدی اولین بازی فیکس‌خود را برای استقلال انجام می‌دهد و در کنار او هافبک تاثیرگذار آبی‌ها جلال الدین ماشاریپوف قرار خواهد گرفت، آنها در این مسابقه مایل به سمت چپ و راست بازی خواهند کرد.

مهاجم:

گوستاوو بلانکو که در دربی پایتخت آسیب دید و یک نیمه بیشتر بازی نکرد در مقابل السد در نوک پیکان خط حمله قرار خواهد گرفت، بلانکو هنوز در این فصل موفق به گلزنی نشده و به دنبال اولین گل خود خواهد بود.

* در صورت نیمکت‌نشینی احتمالی سیدحسین حسینی، روزبه چشمی کاپیتان استقلال خواهد بود.

* با توجه به اینکه در بازی قبلی زوج زکی پور - جلالی در سمت چپ دفاعی مورد استفاده قرار گرفت استفاده مجدد از این دو می‌تواند به معنای رضایت نکو از این دو باشد، البته با توجه به حساسیت بازی ممکن است حسین مرادمند به ترکیب برگردد.

* بازگشت زبیر نیک‌نفس تغییر سبک خط هافبک استقلال را به همراه خواهد داشت و سرعت انتقال توپ این تیم بیشتر خواهد شد.

* حضور احتمالی محمدی، اولین بار خواهد بود که او در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و می‌تواند شانس گلزنی خود را دنبال کند.

متاثر از شکست دربی صد و چهار / ترکیب احتمالی استقلال مقابل السد قطر 2
متاثر از شکست دربی صد و چهار / ترکیب احتمالی استقلال مقابل السد قطر 3
متاثر از شکست دربی صد و چهار / ترکیب احتمالی استقلال مقابل السد قطر 4
متاثر از شکست دربی صد و چهار / ترکیب احتمالی استقلال مقابل السد قطر 5
متاثر از شکست دربی صد و چهار / ترکیب احتمالی استقلال مقابل السد قطر 6
متاثر از شکست دربی صد و چهار / ترکیب احتمالی استقلال مقابل السد قطر 7
متاثر از شکست دربی صد و چهار / ترکیب احتمالی استقلال مقابل السد قطر 8