پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

12 محصول دانش‌بنیان با حضور معاون رییس جمهور در یزد رونمایی شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
12 محصول دانش‌بنیان با حضور معاون رییس جمهور در یزد رونمایی شد

یزد - ایرنا - 12 محصول دانش بنیان روز سه‌شنبه در آیینی با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، استاندار و جمعی از مسوولان این استان رونمایی شد.

به گزارش ایرنا این محصولات در حوزه‌های نانو مکانیک، مکالکترونیک، پدافند هوایی، هوش مصنوعی شیمی، دبی سنجی شبکه فاضلاب، دستگاه‌های عیب‌یاب و درجه‌بندی کاشی دستگاه تشخیص سایز و قوس کاشی، کربومور نوعی پودر بند آورنده خون، ایزونانائیک اسید، ضدعفونی کننده‌های نوین زیست سازگار با گرید غذایی، ژل‌ها و کرم‌های آرایشی و بهداشتی بر پایه‌ی لیپوزوم، خشک‌کن سریع، دستگاه کارت‌خوان سامانه سوخت، درایور روشنایی شهری و چادر اصلاح سطح شده با نانو سامانه فایتو زوم است.

سورنا ستاری در ادامه از نمایشگاه محصولات شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری و مرکز توسعه فناوری‌های نوین معدن‌کاری در این پارک بازدید کرد.

بازدید از مرکز توسعه فناوری های نوین معدنکاری، بهره بردای از مرکز نوآوری و پوشاک، افتتاح بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان شهید صدوقی، بازدید از پژوهشکده علوم تولید مثل و شرکت در نشست ستاد نوآوری و فناوری و اقتصاد دانش بنیان از دیگر برنامه های معاون علمی و فناوری رییس جمهور در سفر به استان یزد است.

برچسب‌ها