پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

محور پادگان حداکثر تا 2 ماه آینده افتتاح می‌شود / افتتاح چند پروژه شهری در ایام عید قربان تا غدیر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
محور پادگان حداکثر تا 2 ماه آینده افتتاح می‌شود / افتتاح چند پروژه شهری در ایام عید قربان تا غدیر

شهردار زنجان گفت: در صورت تسریع در همکاری فی‌مابین ارتش و شهرداری حداکثر طی 2 ماه آینده می‌توانیم معبر پادگان را افتتاح کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علیرضا فیروزفر ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح یوترن (دوربرگردان) امام حسن مجتبی (ع) شهر زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیاست مدیریت شهری، گره‌گشایی از تمامی پروژه‌های ناتمام شهر است.

وی با اشاره به افتتاح یوترن (دوربرگردان) امام حسن مجتبی (ع) خاطرنشان کرد: این پروژه نیاز به یک ایمنی‌سازی داشت که با مصوبه شورای ترافیک استان انجام شد.

فیروزفر با بیان اینکه محور پادگان؛ پروژه مهم بعدی است که افتتاح خواهد شد، گفت: شهرداری زنجان در پروژه محور پادگان تقریبا تمام کارهای زیرساختی را انجام داده و آسفالت‌ریزی این محور نیز طی 10 تا 15 روز آینده به اتمام می‌رسد.

شهردار زنجان با بیان اینکه با توجه به مجاورت محور پادگان با یک مرکز نظامی، بحث مهم امنیت در آنجا باقی می‌ماند، خاطرنشان کرد: ارتش، پروتکل‌هایی نسبت به تامین امنیت منطقه دارد و اخیرا یک پروتکل دوربین مداربسته را اعلام کرده‌اند که پروسه طولانی دارد و اگر تسریع شود و همکاری فی‌مابین ارتش و شهرداری، تسریع شود حداکثر طی 2 ماه آینده می‌توانیم معبر پادگان را افتتاح کنیم.

وی ابراز کرد: سبزه‌میدان، پروژه بعدی است که هدفگذاری شده و مطالبه خیلی جدی و دیرین مردم شهر زنجان است که خوشبختانه گره‌های این پروژه نیز باز شده است.

فیروزفر با بیان اینکه تکمیل پروزه سبزه‌میدان 2 نیاز اساسی دارد، اظهار داشت: نیاز اول، تامین منابع مالی است و این پروژه، هزینه خیلی بالایی برای افتتاح نیاز دارد که تمهیداتی از طرف شهرداری در نظر گرفته شده و نکات فنی هم با توجه به حضور دائمی متخصصین و مدیریتی که اعمال می‌شود چندان مشکل‌ساز نیست.

وی افزود: بحث بعدی، همکاری فی‌مابین شهرداری با دستگاه‌های خدمات‌رسان است که در روند تکمیل پروژه اثرگذار هستند.

شهردار زنجان گفت: علاوه بر این پروژه‌ها چند مورد افتتاح پروژه نیز در ایام بین عید سعید قربان تا غدیر در سطح شهر زنجان خواهیم داشت.

فیروزفر با بیان اینکه استاندار محترم زنجان نیز نگاه ویژه‌ای به مدیریت شهری دارند و هر جا نیاز است، ورود می‌کنند، افزود: اعضای شورای شهر نیز همکاری سازنده‌ای با شهرداری دارند و امیدواریم در آینده نزدیک، شهر را متحول ببینیم.

انتهای پیام /