جمعه 31 فروردین 1403

محکوم به بردن آلومینیوم اراک هستیم / از تراکتور پیشنهاد ندارم

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
محکوم به بردن آلومینیوم اراک هستیم / از تراکتور پیشنهاد ندارم

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه جدول لیگ برتر در حال حاضر کاذب است، گفت: بردن آلومینیوم اراک اهمیت زیادی برای تیم ما دارد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه جدول لیگ برتر در حال حاضر کاذب است، گفت: بردن آلومینیوم اراک اهمیت زیادی برای تیم ما دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار در نشست خبری آنلاین قبل از بازی پیکان با آلومینیوم اراک در هفته ششم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی فردا برای ما اهمیت زیادی دارد با توجه به اینکه در زمین خودمان بازی می کنیم دنبال سه امتیاز هستیم تا شرایط مان در جدول خوب شود. درست است که اول فصل هستیم و جدول شکل کاذبی دارد اما امتیازات نیم فصل اول، ادامه مسابقات و کسب جایگاه در پایان فصل کمک می کند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: رسول خطیبی توانست آلومینیوم را به لیگ برتر بیاورد او شناخت کامل از تیمش دارد و توانسته آن را تقویت کند. آقای خطیبی در بستن تیم خیلی خوب عمل می کند و جزو مربیان خوب ایران است. اما در بازی فردا محکوم به پیروزی هستیم. باید با تلاش مضاعف با هوش باشیم و غافلگیر نشویم.

تارتار در مورد دلایل عدم استفاده از مهدی شریفی افزود: او به ویروس کرونا مبتلا شده بود. ضمن اینکه برای دریافت ITC نیز مشکل داشت که هنوز حل نشده است. به هر حال کاری به اسم ها ندارم و هر کسی آماده باشد بازی می کند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره تغییر در دیدگاه اولیه اش نسبت به لیست بازیکنان پیکان تاکید کرد: 80 درصد تیم را من نبسته بودم و زمان کمی داشتم باشگاه استعفای من را قبول نکرد و حالا با تمام وجود مانده ام و کار می کنم. سعی کرده ام فلسفه کاری ام را تغییر دهم الان مهم این است که از کورس عقب نمانیم کاری هم به بالای جدول نداریم. مجبوریم نتیجه گرا باشیم چون به بازی زیبا امتیازی نمی دهند. مهم نتیجه است.

تارتار همچنین درباره اینکه گزینه مدنظر سرمربیگری تیم تراکتور بوده است و در صورت جدایی از پیکان باید 2 میلیارد تومان خسارت به باشگاه پیکان بدهد، گفت: یک هفته اسم باشگاه تراکتور و یک هفته اسم باشگاه مس رفسنجان برای من مطرح می شود اما باید بگویم از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم. تمرکزم روی تیم پیکان است. امیدوارم در نیم فصل تیم را تقویت کنیم و جایگاه مناسبی در جدول به دست بیاوریم.