چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

مدیران از فرصت خدمت به مردم استفاده کنند

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
مدیران از فرصت خدمت به مردم استفاده کنند

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه فرصت خدمت به مردم زود از دست می‌رود، از مسئولان و مدیران خواست از فرصت به دست آمده نهایت بهره را ببرند.

آیت الله مصطفی علما امروز (29 شهریور) در دیدار با دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، با بیان اینکه زمان خدمت به مردم زود از دست می رود، به تمام مدیران و مسئولان توصیه کرد: از فرصت مدیریت به دست آمده نهایت بهره را برای خدمت به مردم ببرند.

وی افزود: خدمت به مردم بالاترین مستحبات است و مسئولان باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

آیت الله علما در ادامه شرکت های دانش بنیان را اساس رونق اقتصاد دانش بنیان دانست و بر ایجاد فضا برای فعالیت این شرکت ها تاکید کرد.

وی افزود: خوشبختانه هم اکنون فضای خوبی در استان برقرار است و در کنار استاندار فعال و پای کار، نمایندگان فعالی هم داریم و امیدواریم این فضا زمینه ساز رونق اقتصاد و بویژه اقتصاد دانش بنیان در استان شود.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه هم در این نشست با اشاره به فعالیت خوب شرکت های دانش بنیان در استان، گفت: خوشبختانه برخی از این شرکت داروی کرونا را تولید می‌کنند که نقش موثری در کاهش بستری های کرونا و فوتی های آن داشته است.

وی افزود: در حوزه پتروشیمی هم نخبگان استان فعالیت خوبی داشته و تولید کاتالیست که محصولی وارداتی است را امروز در استان کلید زده اند که در شرایط تحریم کار شجاعانه ای است.

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه هم در این دیدار با اشاره به ضرورت توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان، گفت: فعالیت این شرکت ها می تواند نقش موثری در کاهش آمار بیکاری استان داشته باشد.

وی به آمار بالای بیکاری استان اشاره کرد و افزود: امیدواریم با بسترسازی لازم برای فعالیت شرکت های دانش بنیان، موتور محرکه اقتصاد دانش بنیان در استان به حرکت درآمده و جهش تولید در استان را رقم بزند و از این طریق بتوانیم بر بخشی از مشکل بیکاری استان فائق بیاییم.

رشیدی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان استان با تمام توان در خدمت شرکت های دانش بنیان است تا از این طریق نقشی در رشد و تثبیت اقتصاد دانش بنیان استان داشته باشد.

انتهای پیام