شنبه 1 اردیبهشت 1403

مدیرعامل استقلال خوزستان: پنجره ما بسته نیست / فدراسیون کم کاری می کرد سکوت نمی‌کردم

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مدیرعامل استقلال خوزستان: پنجره ما بسته نیست / فدراسیون کم کاری می کرد سکوت نمی‌کردم

کیوان بابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال خوزستان و بی اطلاعی این باشگاه از این مساله که به نظر می‌رسد به خاطر کم کاری مسئولان فدراسیون فوتبال در انجام هماهنگی های لازم برای پرداخت مطالبات هرلیسون کایون از محل مطالبات ایران از فیفا بوده، اظهار داشت: این موضوع آنقدر هم حاد نیست که در رسانه‌ها به آن پرداخته شده است. کار انجام شده و مشکل خاصی وجود ندارد. این پول پرداخت شده، فدراسیون هم مدارک مکاتبات با فیفا و کسر از مطالبات ایران را دارد.

بابادی در مورد اینکه با این حساب خطری فدراسیون را تهدید نمی‌کند، گفت: نه فکر نمی‌کنم اینطور باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در خصوص وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی این تیم عوان کرد: مشکلی بابت جذب بازیکن نداریم. وقتی پول پرداخت شده، پنجره ما باز است.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد پنجره این باشگاه از دید فیفا بسته است، گفت: نه اینطور نیست. اگر اینطور بود خودم زودتر از فدراسیون فوتبال مطالبه می‌کردم. نباید کسی را متهم کنیم. من هم فکر می کردم فدراسیون کم کاری کرده و اگر اینطور بود سکوت نمی کردم. این پول جا به جا شده است. کایون هم درست گفته، پول به دست او نرسیده بود ولی روال معمول از سمت ما یعنی فدراسیون تا فیفا انجام شده است. اتفاق خاصی نیفتاده است. با مدیران فدراسیون فوتبال و دپارتمان روابط بین الملل جلسه‌ای داریم و ان‌شاالله بعد از جمع بندی در این مورد صحبت خواهیم کرد.

بابادی در خصوص اینکه با این حساب اضافه شدن بازیکن ایرانی که در ترکیه شاغل بوده مشکلی ندارد، اظهار داشت: به امید خدا. ان‌شاالله اگر قطعی شد اعلام می‌کنیم. من دوست ندارم امروز حرفی بزنم و دو روز بعد آن را تکذیب کنم.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید فیفا لیگ دسته اول استقلال خوزستان کیوان بابادی مدیرعامل استقلال خوزستان هرلیسون کایون این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است