شنبه 1 اردیبهشت 1403

مدیرعامل صنعت نفت آبادان: نمی‌دانم باشگاه نساجی بر چه اساسی به سازمان لیگ فوتبال نامه زده است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
مدیرعامل صنعت نفت آبادان: نمی‌دانم باشگاه نساجی بر چه اساسی به سازمان لیگ فوتبال نامه زده است

عیسی زاده گفت: نمی دانم باشگاه نساجی بر چه اساسی خواهان بازی در خارج از آبادان شده زیرا تیم ما با پارس جنوبی در شهر خودمان بازی کردیم و هیچ مشکلی پیش نیامد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی عیسی زاده، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در واکنش به ارسال نامه از سوی باشگاه نساجی به سازمان لیگ مبنی بر تغییر محل میزبانی بازی اظهار داشت: تاکنون نام ای از باشگاه نساجی مازندران و سازمان لیگ به ما ابلاغ نشده است. نمی‌دانم باشگاه نساجی بر چه اساسی آن نامه را به سازمان لیگ ارسال کرده است. فکر می‌کنم تمرینات نساجی در تهران برگزار می‌شود و بازی‌های این تیم در قائمشهر برگزار می‌شود. تهران دست کمی از جا‌های دیگر ندارد و به دلیل سایر مسائل وضعیت آن را قرمز اعلام نمی‌کنند.

عیسی زاده در ادامه گفت: ما با پارس جنوبی جم در آبادان بازی کردیم و خدا را شکر تمام شیوه نامه های بهداشتی رعایت شد و پس از گذشت 2 هفته، هیچ کدام از بازیکنان پارس جنوبی بیمار نشدند. ما تنها تیمی بودیم که در شهر دیگری اردو برپا نکردیم و تمام تمرینات ما در آبادان برگزار شد. آیا خون بازیکنان نساجی رنگین‌تر از خون بازیکنان صنعت نفت است؟ گواه ما بازی با پارس جنوبی جم است که هیچ کدام از آن‌ها پس از بازگشت از آبادان مشکلی برایشان ایجاد نشد.

بیشتر بخوانید

مدیرعامل صنعت نفت افزود: مسئولان باشگاه نساجی هر گونه صلاح بدانند می‌توانند نامه نگاری کنند، اما ما تابع مقررات سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم. پس از بازی ما برابر پارس جنوبی جم هیچ کدام از اعضای دو تیم به ویروس کرونا مبتلا نشد باشگاه نساجی برای سفر هایش از پرواز چارتر استفاده می‌کند نمی‌دانم با این وجود دلیل ناراحتی آن‌ها چیست.

او در ادامه بیان کرد: برای بازی با تراکتور 2 پرواز داشتیم و پرواز اختصاصی هم در کار نبود. به تبریز رفتیم و برگشتیم و خدا را شکر هیچ مشکلی هم نداشتیم.

عیسی زاده درباره پرونده شکایت از اسکوچیچ سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال که رای آن به نفع باشگاه صنعت نفت صادر شد اظهار داشت: نصر اصفهانی رئیس هیئت مدیره باشگاه در این باره توضیحات مفصلی ارائه کرد و فکر می‌کنم دیگر دلیلی ندارد درباره این مسائل حاشیه‌ای صحبت کنیم. ابتدا باید ببینیم اسکوچیچ به رای فیفا اعتراض خواهد کرد یا خیر، پس از آن میزان دقیق محکومیت او مشخص خواهد شد. برای هر اعتراض باید مبلغ 3 هزار فرانک سوئیس پرداخت کرد و نرخ فرانک سوئیس از یورو بالاتر است.

عیسی زاده درباره بدهی‌های سنگین باشگاه‌ها گفت: افزایش قیمت دلار محاسبات تمام باشگاه‌ها را برهم ریخت. تاثیر نوسان ارز بر بدهی‌های باشگاه‌ها بسیار زیاد بود.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره شرایط این باشگاه پس از خارج شدن از پوشش وزارت نفت گفت: نمی‌دانم. خودمان هم نمی‌دانیم شرایط چگونه است!

انتهای پیام /