چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر شبکه جهانی سحر گفت: جشنواره صبح فرصتی برای پیشرفت، نوآوری و معرفی ایده‌های جدید برای اهالی رسانه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فصل جدید «کودک‌شو» با مجریِ قدیمی خودش از شبکه نسیم پخش می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمهوری اسلامی نوشت: تلویزیون زنجان با پخش یک برنامه که به صورت زنده پخش می‌شد مردم را بار دیگر متعجب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از دانش‌آموزان مسموم شده می‌گوید: «ما در کلاس بودیم. دیدیم صدای سرفه خیلی زیاد می‌آید. بیرون کلاس را که نگاه کردیم دیدیم 3 تا دانش‌آموز حالشان بد شده و سرفه می‌کنند. زنگ زدند اورژانس و آن 3 دانش‌آموز را بردند. کم‌کم بقیه دانش‌آموزان آن کلاس حالشان بد شد و آمدند بیرون. بعد همه کلاس‌ها ریختند بیرون و حال بقیه هم بد می‌شد. نمی‌توانستند نفس بکشند. زنگ زدند آتش‌نشانی. اکسیژن آوردند....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در کشور ثروتمندی همچون ایران، قابل قبول نیست که فقر به مردم چهره نشان بدهد و ارزش پول ملی به اندازه‌ای کاهش پیدا کند که مردم نتوانند برای زندگی روزمره خود برنامه‌ریزی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی در یادداشتی به مشکلات اقتصادی کشور پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شب ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) صدا و سیمای مرکز زنجان با پخش مراسم عزاداری، مردم استان را دچار تعجب کرد.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: 10 هزار مترمربع دیوارنگاری به مناسبت نوروز 1402 در هشتمین سالانه هنر‌های شهری بهارستان اجرا می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون رئیس جمهور در همایش بین‌المللی همبستگی نخبگان جهان با مقاومت مردم یمن در محل باغ هنر، گفت: مردم یمن ایستادگی خود در مسیر حق را به اثبات رساندند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا اظهار کرد: فرماندهی کل انتظامی کشور ضمن ابراز تاسف از اعلام مسموم شدن تعدادی از دانش‌آموزان دختر، به اطلاع می‌رساند بلافاصله پس از دریافت گزارش‌های مربوط به این موضوع، بررسی تخصصی برای شناسایی و دستگیری عوامل آن در دستور کار فوری پلیس قرار گرفته که به محض دستیابی به شواهد و مدارک متقن به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اجرای مسموم شدن دانش‌آموزان دختر حالا به مشهد رسیده و روز گذشته دانش‌آموزان 5، 6 مدرسه را درگیر کرده است. براساس اظهارات رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد 80 دانش‌آموز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس به نقل از یادداشت «مسموم‌سازی کار کیست؟» یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه نوشت: هم اکنون که مسمومیت دانش‌آموزان دختر به یک دغدغه اجتماعی فرهنگی و همچنین امنیتی تبدیل شده و افکار عمومی عامل این جنایت ضد انسانی را هرگز نمی‌بخشد؛ نه تنها نظام و دستگاه‌های حکومتی را عامل این مسموم‌سازی معرفی می‌کنند، بلکه با فراخوان دادن برای اعتراض به این موضوع، برای تعطیلی مدارس و نرفتن دانش‌آموزان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از پلیس این رژیم خواست تا در ماه مبارک رمضان عملیات تخریب خانه‌های فلسطینیان در قدس اشغالی را به بهانه نداشتن مجوز، اجرایی کند.