جمعه 10 فروردین 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه عرشه آنلاین

حامد زمانی سال هشتاد و هشت با آهنگ «دیروز، امروز، فردا» شناخته شد و با تولید حدود 80 قطعه ارزشی، به مهم‌ترین خواننده انقلاب در دهه 90 تبدیل شد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: وضعیت امنیت مرز‌ها پایدار و از نظر اقتصادی رونق خوبی ایجاد شده است و امروز امنیت و آرامش خاصی در مرز‌های کشور حاکم است.

خبرگزاری دانا

امیری با بیان اینکه امروز کشوری دم از آزادی‌خواهی می‌زند که خود، مهد خفقان جهان است، گفت: کسانی به عبدالحمید اسماعیل زهی خط می‌دهند که مرزهای کشور را ناامن می‌کنند.

خبرگزاری مهر

دزفول - مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: ضرورت دارد شهرداری‌های دزفول در پرداخت به موقع سهم نیم درصدی درآمد خود به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دزفول اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری فارس نوشته است: مخاطبان خبرگزاری فارس با ادارک دقیق زمانه، به درستی دریافته‌اند که امروز بیشتر از هر زمان دیگری جامعه به صداهای متفاوت، متعهد و تاثیرگذار نیاز دارد. صدایی که بتواند ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی را به زبان موسیقی و هنر بازتاب دهد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: امروز بیش از عناصر داعش باید مراقب خشونت، کینه و عقده‌های داعشی‌های وطنی باشیم جریان معاند که عمدتا وابسته به سازمان منافقین هستند نشان داده‌اند که از نظر تخصص و تبحر در خشونت پدرجد داعش محسوب می‌شوند و ملت ایران به درستی این خائنین را اخراج و ذلیل کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار جلالی گفت: گفت: رسانه‌های وابسته به جریان ارتجاع در منطقه در حالی خود را مدافع زنان در ایران نشان می‌دهند که هنوز در این کشورها حق رانندگی برای زنان یک تابو محسوب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

در فرانسه اگر یک خانم مسلمان، مسیحی و یهودی بخواهد طبق عقایدش محجبه باشد، مگر آزادی دارد؟ آنجا شما آزادید فساد کنید، اما آزاد نیستید نشانه‌های دینداری را ظاهر کنید؛ علامت و تبلیغ مذهب ممنوع، اما علامت و پرچم همجنس‌بازی آزاد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی از اقدام نهادهای اطلاعاتی و امنیتی برای دستگیری عوامل عملیات تروریستی در شیراز و عاملان شهادت مدافعان امنیت تقدیر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: آزادیِ از هر آنچه انسان را در بند و اسیر کند، بزرگ‌ترین ره آورد اسلام و جوهره ذاتی گفتمان انقلاب اسلامی است. بعد از انقلاب، کج فهمی‌ها و سوء برداشت‌های زیادی از «آزادی» شد. جریان‌های سیاسی «آزادی» و «عدالت» را مقابل هم قرار دادند و به جای نقد دیدگاه‌های یکدیگر به نقد «آزادی» و «عدالت» پرداختند. اصول‌گرایان...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان پدافند غیرعامل ضمن تقدیر از دستگیری عوامل جنایت علیه مردم، تاکید کرد: کمیت و کیفیت خشونت داعشی های وطنی روی همه تروریست ها را سفید کرده است.

خبرگزاری دانا

عیسی نکویی گفت: دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال دگرگونی در حقایق‌ها است و با ایجاد یاس و نا امیدی به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام محمدی شاهرودی با اشاره به ضرورت بصیرت برای گذر از فتنه ها، گفت: حقیقیت ملت ایران همین کسانی هستند که یوم الله 13 آبان در جای جای میهمن اسلامی در مراسم راهپیمایی حضور پیدا کردند.

وب‌گاه عصر ایران

سال‌ها میلیارد میلیارد از پول مردم، به جیب صداوسیما، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت ارشاد و هزار نهاد فرهنگی بزرگ و کوچک می‌رود اما بازهم مسئولان کشور از نفوذ فرهنگی غرب در کشور گلایه می‌کنند و به دنبال طرح‌هایی مثل صیانت هستند.