جمعه 10 فروردین 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری تسنیم

حدود 100 هیأت دینی در کنگره رهبران ادیان جهانی و سنتی قزاقستان حضور یافتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

راهپیمای حسین در این عمل، در واقع از خداوند می‌خواهد که آنچه بر حسین رفته و امام مظلوم به آن مفتخر گردیده است را به او هم نصیب کند. یعنی یک حرمان خودخواسته متعالی.

خبرگزاری دانا

کتاب «تقابل ایران و عربستان در یمن» نوشته امین صبحی به‌تازگی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ دوم غلامعلیان گفت: موکب بزرگ شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در مرز میرجاوه پذیرای زوار پاکستانی عازم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) است. امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با اعلام این خبر افزود: با توجه به شرکت پرشور و گسترده شیعیان کشور دوست و همسایه پاکستان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) امسال و عبور این عزیزان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه قم تربیت نخبگان را از امور خیر دانست و افزود: در این بخش هم باید جایی برای خیران در نظر گرفته شود و اهل خیر در بحث تربیت نخبگان هزینه کنند و استعدادهای فکری تحت پوشش خیران قرار گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعیدی امام جمعه قم با اشاره به حضور روحانیت در مدارس تیزهوشان در طرح روشنا گفت: ما به دنبال این هستیم مسائل اعتقادی و شرعی را در نخبگان تقویت کنیم و خود این عاملی می شود تا مهاجرت و فرار مغزها کاهش پیدا کند و بچه های تیزهوش علاقه بیشتری به کشور و خدمت به نظام اسلامی پیدا کنند.

خبرگزاری تسنیم

در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال تیم شمس‌آذر متوقف شد و تیم‌های فجرسپاسی وشهرداری آستارا به نخستین برد خود دست یافتند.

وب‌گاه عصر ایران

در کشور ما عده ای با شعار حذف مدارس خاص به دنبال حذف این مدارس بودند که به حمایت مقام معظم رهبری جلو آن گرفته شد.

خبرگزاری دانا

عشق به امام حسین (ع) میراثی است گران‌بها که از پدر و مادرها برای فرزندانشان به یادگار مانده، نعمتی که هرچه بزرگ‌تر می‌شوند، بیشتر و بیشتر قدر داشتنش را می‌دانند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام با انتقاد از کسانی که تنها راه حل مشکلات را حضور دائم در دولت و مجلس می‌دانند، گفت: در مقاطعی، برخی گروه‌های سیاسی، همت خود را صرف این کردند که افرادی را به هر قیمت که شده وارد مجلس یا دولت کنند و نام آن را هم پیروزی بگذارند، درحالی که تجربه نشان داد که همان افراد یا به دنبال منافع شخصی خود رفتند یا توان و راهبردی برای تأثیرگذاری و اصلاح امور نداشتند؛ جریان...