سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاندار تهران گفت: تاکنون حدود 20 هزار نفر ظرفیت برای نگهداری معتادین متجاهر ایجاد شده و اقدامات عملیاتی و اجرایی برای ایجاد 5 تا 6 هزار ظرفیت باقی مانده پیگیری می شود.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم وارسته آیت‌الله شیخ محمدعلی ناصری، روز دوشنبه در مسجد جامع اصفهان برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مجاهدان عرصه رسانه در جنگ رسانه ای باید خود را معتقد به حقیقت بدانند و در تبیین مسائل، از جوسازی نترسند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد شرفی رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد ستاد مرکزی اربعین و فرمانده قرارگاه اربعین فراجا صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشکر از مسئولان عراقی برای تسهیل سفر به این کشور در ایام اربعین گفت: پیاده‌روی اربعین مایه مباهات و فخر مسلمانان به ویژه شیعیان است. یکی از کارکرد‌های اصلی این پیاده روی انسجام درونی شیعیان در ذیل پرچم امام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ آیت‌الله مصطفوی زاده اول خرداد ماه 1315 شمسی در شهرستان قاین خراسان جنوبی بود. ایشان از خانواده‌ای اهل علم که خودش در این مورد نقل می‌کند:» مرحوم والد بر اثر مبارزاتی که با خاندان علم داشتند و حوزه علمیه قاین را احیا کردند و موقوفات آن را از تصرف خاندان علم بیرون آوردند، بر اثر مزاحمت‌های آن‌ها ناچار به مهاجرت به تهران شدند و ما در سال 1326...

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه در پیامی شهادت مدافع حرم «ابوالفضل علیجانی» از رزمندگان نیروی زمینی سپاه در مأموریت مستشاری در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اجلاسیه بین‌الملی مجاهدان در غربت، حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: مهمترین هدف از برگزاری اجلاسیه مجاهدان در غربت قدردانی و تجلیل از مجاهدانی است که با اتکا و با قدرت ایمان و با نگاه به اسوه‌های هم، چون حضرت رضا علیه السلام دست از مجاهدت در این دنیای وسیع بر نداشتند و تمام تلاش و کوشش خود را انجام دادند که بتوانند خدمتی به مکتب ارزشمند...

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر فوری نوشت: هاشمی گلپایگانی گفت: کجای جشنواره فجر به جشنواره انقلاب می‌خورد؛ این سلبریتی‌هایی که اگر در خیابان حضور داشتند، گشت ارشاد به آنها تذکر می‌داد، خب پلیس اقتدار نشان دهد و در همان جشنواره فجر دستگیر کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس فدراسیون کشتی گفت: رک بگویم وزارت ورزش و جوانان با تفکرات پولادگر به جایی نمی رسد.

خبرگزاری دانا

احسان عراقی زاده با بیان اینکه پیش بینی ما این است که از استان کرمان با احتساب زائران پاکستانی و افغانستانی، 250 الی 260 هزار نفر زائر را باید در ایام اربعین جا به جا کنیم، گفت: 450 پرسنل راهداری در قالب 45 اکیپ در این ایام به زائران کمک خواهند کرد و در حالت آماده باش قرار دارند.

خبرگزاری دانا

دولت شهید رجائی، نخستین دولت مکتبی و انقلابی در جمهوری اسلامی است که پس از حاکمیت لیبرال‌ها در کشور، عهده دار امور مملکت شد اما نظام سلطه با استفاده از جریان نفوذ اولین رئیس جمهور انقلابی کشور را تنها 28 روز پس از تصدی مقام ریاست جمهوری به شهادت رساند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مذهبی، درباره چرایی نحوست ماه صفر و مصیبت‌های زیادی که برای اهل بیت (ع) اتفاق افتاد، توضیحاتی داد.

خبرگزاری دانا

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه تحول در دولت سیزدهم باید بر مبنای گام دوم انقلاب اسلامی باشد، تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان نظریه تحولی و تمدن ساز سند و منشور مهم بالادستی کشور و نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است.