جمعه 31 فروردین 1403

مردم در این 43 سال پای حاج قاسم‌ها ایستاده‌اند / خون سردار دلها، هزاران سردار سلیمانی دیگر شکوفا می‌کند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مردم در این 43 سال پای حاج قاسم‌ها ایستاده‌اند / خون سردار دلها، هزاران سردار سلیمانی دیگر شکوفا می‌کند

موسوی با بیان اینکه 43 سال است که مردم ما در کف خیابان ها اثبات کردند، پای حاج قاسم ها هستند، این بصیرت مردم عزیز ما را می رساند، گفت: دشمنان نمی دانستند که از خون سردار دل ها هزاران سردار سلیمانی دیگر شکوفا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید رضا موسوی سخنران و هادی سیاسی و کارشناس مسائل سیاسی صبح امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار دل ها با تسلیت و گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار دل ها در رشتخوار با اشاره به دهه بصیرت گفت: هر جایی که این انقلاب از سوی دشمنان تهدید شد، این مردم بودند که با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

وی در ادامه مطلب، افزود: دشمنان فکر می کردند اگر شهید سلیمانی شهید شود او و راه او تمام می شود، اما نمی دانستند که از خون سردار دل ها هزاران سردار سلیمانی دیگر شکوفا می شود.

این هادی سیاسی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز اگر این انقلاب بعد از 43 سال همچنان پا برجاست خودش سندی است بر بصیرت مردم، یادآور شد: این شما مردم هستید که در هر صحنه ای که نیاز بود در آن صحنه حاضر شدید، در ابان 98 شاهد بودید مردم به دنبال مطالبه به حق بودند اما همین مردم وقتی که دیدند دشمن از این درخواست آنها به دنبال سو استفاده است، حماسه ای بزرگ را افریدند، دشمنان احمق ما هنوز مردم ایران را نشناختند، مردم ما از مطالبات به حق خود عبور کردند، اما از خون شهدا نگذشتند.

موسوی با تاکید بر اینکه بصیرت و صبر و استقامت دو ویژگی بارز انقلاب اسلامی و مردم ماست، اذعان داشت: بصیرت یعنی شناخت حق از باطل و شناخت دوست از دشمن،43 سال است که مردم ما در کف خیابان ها اثبات کردند، پای حاج قاسم ها هستند، این بصیرت مردم عزیز ما را می رساند.

وی با اشاره به اینکه امروز ما هر چه جلو می رویم نیاز ما به بصیرت و بصیرت افزایی بیشتر می شود، تصریح کرد: ما هرچه جلوتر می رویم کار پیچیده تر می شود.

وی با اشاره به وظیفه ما در شرایط کنونی، تبعیت از ولایت فقیه است، گفت: مهمترین ملاک و شاخص برای تشخیص حق از باطل را رسول نبی مکرم اسلام در فرمایش به عمار ارائه دادند، اگر روزی دیدی علی از مسیری می رود و مردم از مسیر دیگری می روند، تو با علی برو، میزان علی است ولی جامعه است ما امروز در عصر غیبت مکلفیم از ولی فقیه تبعیت کنیم.

موسوی در تکمیل مطلب با اشاره به ولایت پذیری حاج قاسم، اظهار داشت: پیام حاج قاسم این است، حاج قاسم که قسم جلاله می خورد والله والله والله یکی از مهمترین شئون عاقبت به خیری رابطه قلبی و دلی با رهبر عزیز ما این سکان دار انقلاب است.

این هادی سیاسی در ادامه بیان داشت: در 33 از انقلاب هر جا که به حرف این رهبر حکیم گوش کردیم، شد پیشرفت هسته ای و موشکی ما، در حمله به عین الاسد خواستیم تا قدرت موشکی ایران را به رخ دشمن بکشانیم تا بفهمند از فاصله های چند کیلومتری توان ضربه زدن به آنها را داریم.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر ما حرف مقام معظم رهبری را گوش کردیم در زمینه سلول های بنیادی در جایگاه دوم جهان قرار گرفتیم، این است که دشمن دوست ندارد، پیشرفت ما را شاهد باشد، اگر امروز ما در جمع کشورهای هسته ای قرار داریم، این می شود که دشمن می گوید، بیایید مذاکره کنیم.

قاسم سلیمانی در سخنانش در هر پارگراف می فرماید ولایت، امروز اگر به دنبال عبور از مشکلات باشم فکر رهبر انقلاب باید مبنای کار مسئولان ما باشد، امروز اگر مسئولان ما در ریل گفتمان ولایت حرکت کنند قطعا و قطعا مشکلات ما حل خواهد شد.

انتهای پیام /