جمعه 10 فروردین 1403

مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه خوارزمی افتتاح می شود

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه خوارزمی افتتاح می شود

ساختمان مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری روز یکشنبه 30 شهریورماه افتاح می شود.

ساختمان مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری روز یکشنبه 30 شهریورماه افتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ساختمان مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی به همت دانشجویان، هسته های فناور و شرکت های مستقر در آن و اهتمام رئیس دانشگاه خوارزمی و مساعدت‌های مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بازسازی و قابل بهره‌برداری قرار گرفته است.

این مجموعه شامل 14 فضای مخصوص شرکت های دانش پایه و صنایع خلاق و میزهای آتلیه برای کار استارتاپی به همراه یک کتابخانه تخصصی، یک پشت بام سبز (کافه نوآوری) و 8 میز گپ و کار، سالن نشست تخصصی و فضاهای تفریحی برای فعالان در حوزه های مدیریت هوشمند شهری، زنجیره بلوکی، اینترنت اشیاء، بورس، صنایع خلاق و غیره در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اینترنت پرسرعت فضاهای مناسب، وجود مربیان کارآفرین توانمند و خانواده فناور خوارزمی از مزیت های این مجموعه به شمار می‌رود. رویکرد ورود به مجموعه شامل برگزاری رویداد های منظم و فراخوان‌های دوره‌ای و ارزیابی های مستمر بر پایه مدیریت پلتفرم تعاملی است.

طراحی و بازسازی این مجموعه توسط دانشجویان دانشگاه خوارزمی به صورت کامل انجام پذیرفته است این مجموعه یکی از اعضای شبکه فناوری و نوآوری تهران به حساب می آید استفاده از توان فنی دانشجویان ساخت محصولات به صورت درون زا و استفاده از مصالح بازیافتنی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی در این مجموعه است.

ساعت کار این مجموعه از 7 صبح الی 24 در هفت روز هفته، امکانات چاپ و شبکه تعاملی با صنعت و جامعه می باشد. موقعیت دسترسی مجموعه رشد و نواوری در خیابان رودسر تهران در نزدیکی وزارتخانه های نفت و کشاورزی است.

ساختمان مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری روز یکشنبه 30 شهریور ماه ساعت 14:30 افتتاح می شود.