جمعه 10 فروردین 1403

مشکلات تاب ریلکسی

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
مشکلات تاب ریلکسی

تابی که در سال های اخیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و در دسته لوازم تفریحی در خانه ها به حساب می آید، تاب ریلکسی است. تاب ریلکسی هم در خانه و هم در فضای باز خانه های ویلایی که حتی به جای صندلی ویلایی هم استفاده می شود نیز قابلیت استفاده دارد، به دلیل کاربرد بالای این تاب ممکن است به مرور زمان دچار مشکلاتی شود. شما حتما باید در هنگام خرید و نگهداری این تاب به یک سری نکات توجه لازم را داشته باشید و از مشکلات تاب ریلکسی آگاه شوید.

مشکلات رایج در خرید و استفاده از تاب ریلکسی

در هنگام خرید ممکن است یک سری نکات از قبیل زنگ زدگی، خرابی، کج بودن پایه تاب، پوسیدگی و... وجود داشته باشد. پس به همین سبب باید دقت لازم را به جزئیات تاب داشته و یک خرید مناسب انجام دهید. شما باید قبل از اینکه تاب را به خانه انتقال دهید از سالم بودن آن اطمینان خاطر حاصل کنید. حتی گاهی اوقات در هنگام خرید باید به جنس کنف و فلز به کار برده شده در ساخت تاب ریلکسی توجه کنید، زیرا اگر کنف و فلز از جنس خوبی نباشد در زمان کوتاه شما و تاب را دچار مشکل می کند.

در تاب های ریلکسی دست دوم ممکن است یک سری مشکلات به علت استفاده زیاد مثل از بین رفتن کنف و شلنگ تاب ایجاد شده باشد و فروشندگان با آگاهی تمام یا نا آگاهی دست به فروش آن بزنند. خریدار بعد از مدتی متوجه مشکل تاب می شود و کاری از دست آن بر نمی آید و مسئله مهم دیگر، اعتبار گارانتی کارت بوده که باید در هنگام خرید تاب ریلکسی به آن توجه لازم را داشته باشید. در هنگام کج شدن و شکستگی پایه تاب ریلکسی شما دچار مشکلی جدی می شوید، حتی ممکن است با استفاده نادرست از این تاب، پایه آن لق شود که در هنگام تاب خوردن صدایی ناهنجار ایجاد کرده و شما را متوجه مشکل می کند. به همین دلیل باید در نگهداری آن توجه خاصی نشان دهید.

مزایای استفاده از تاب ریلکسی

تاب ریلکسی علاوه بر اینکه یکی از لوازم خانه و ویلا محسوب می شود و در عین حال بسیار شیک است و هارمونی زیبا رادر کنار میز و صندلی باغی به نمایش می گذارد. همچنین به دکوراسیون لوکس خانه کمک می کند تا یک سری تاثیرات مثبت دیگری بر روی زندگی شخص گذارد. از تاثیرات مثبتی که تاب ریلکسی بر زندگی می گذارد باید به موارد زیر اشاره کرد:

تأثیر تاب ریلکسی بر سلامت روح

این تاب به جز اینکه در خانه به عنوان یک وسیله تزئینی کاربرد داشته، بر سلامت روح و جسم تاثیر می گذارد. حرکت آرام و آرامش بخش تاب باعث شده تا هنگامی که شخص بر روی آن می نشیند و یا می خوابد حس آرامش به فرد انتقال پیدا کند. تاب ریلکسی همانطور که از نام آن مشخص است، باعث دور کردن شخص از استرس ها و بازگشتن آرامش به فرد خواهد شد. پس یک تابیک عالی برای ساعات بعد از کار برای شما بوده و با یک ساعت استراحت بر روی این تاب ها آرامش دور شده به شما بر می گردد. در هنگام خوابیدن درون تاب ریلکسی مدل گرد، حس آرامش و امنیت جنین در رحم مادر را تجربه خواهید کرد، حرکت آرام و ننو وار تاب به آرامش روح و روان شما کمک بسزایی می کند.

تأثیر تاب ریلکسی بر سلامت جسم

هنگامی که روح شما در آرامش باشد به سلامت جسم نیز کمک می کند، افرادی که از فشار خون بالا رنج می برند می توانند به عنوان مکمل درمانی در کنار دارو از این تاب برای کنترل فشار خون کمک گیرند. در هنگام آرامش و ریلکس بودن، فشار خون از دیواره های عروق کم شده و فرد را از احتمال بروز سکته و بیماری قلبی دور خواهد کرد. همچنین کسانی که خواب نا منظم دارند، می توانند به کمک تاب ریلکسی این مشکل را حل کنند، زیرا تاب خوردن به شما کمک کرده تا انقباضات بدن از بین برود و شما را به خوابی آرام دعوت کند.

مقاومت بالا تاب ریلکسی

تاب های ریلکسی و صندلی باغی از مقاومت بالایی برخوردار هستند و با استفاده روزانه، امکان خراب شدن در آن ها کم خواهد بود و انتخاب آن ها از یک جنس تاثیر بسزایی بر محیط می گذارد. در یک سری از مدل ها که قیمت پایینی داشته، امکان بروز مشکل در مدت زمان کم در تاب ریلکسی وجود دارد، اما پایه این تاب ها از فلز بوده و این فلز ها در مقابل خوردگی و زنگ زدگی مقاوم هستند. تاب ریلکسی درجه یک علاوه بر اینکه مقاومت زیادی در برابر وزن بالا دارد، کارایی و شکل اولیه خود را حفظ می کند.

قیمت مقرون به صرفه تاب ریلکسی و نیاز نداشتن به وسایل جانبی

این نوع از تاب ها قیمت مناسبی داشته و به عنوان یک وسیله دیزاین در خانه و باغ، در کنار میز و صندلی باغی کاربرد دارند. به طوری که اگر قصد اضافه کردن یک وسیله دکوری در خانه یا باغ را دارید و می خواهید از آن لذت ببرید تاب ریلکسی یکی از بهترین گزینه ها در کنار صندلی باغی خواهد بود.

کلام آخر

تاب ریلکسی با توجه به استفاده بالایی که دارد باعث شده در زمان زودتری شخص با مشکلات آن رو به رو شود اما همان طور که مشاهده کردید مزایای این تاب به قدری است که می توان از معایب آن چشم پوشی کرد. قرار گیری تاب ریلکسی در کنار میز و صندلی باغی این امکان را به شما می دهد تا تفریحی دلنشین در باغ داشته باشید.

بهتر است بدانید که باغ کالا یکی از تولیدکننده‌های قدیمی در زمینه میز و صندلی فلزی، مبلمان باغی آلومینیومی، حصیری و... است که می توان با مشاوره تخصصی با توجه به بودجه و سلیقه خود از این تولیدی خرید کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 76204357-021 و 76204358-021 تماس گرفته و یا به وب‌سایت رسمی https://baghkala.com/ مراجعه نمایید.

مشکلات تاب ریلکسی 2
مشکلات تاب ریلکسی 3