جمعه 31 فروردین 1403

مشکلات مردم را باید با تلاش مضاعف حل کنیم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مشکلات مردم را باید با تلاش مضاعف حل کنیم

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: بحران کرونا اکنون کشور را درگیر مسایل زیادی کرده و معیشت مردم نیز تحت تاثیر این بیماری ویروسی قرار گرفته از این رو باید با تلاش مضاعف مشکلات مردم را حل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «مرادعلی تاتار» روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس آب و فاضلاب قصرشیرین افزود: یکی از اساسی‌ترین مشکلات امروز کشور تحریم‌های ظالمانه دشمن است که معیشت مردم را بسیار سخت کرده و نیاز است ادارات خدمات‌رسان با تدبیر به مردم خدمت‌رسانی کنند.

وی اظهار داشت: اداره آب و فاضلاب یکی از ادارات خدمات‌رسان است و از این رو بیشترین نیاز مردم در رابطه با آب و برق است که اگر لحظه‌ای این 2 نیاز اساسی قطع شود مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد می‌کند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: شهرستان قصرشیرین ویژگی‌ها و پتانسیل‌های خاصی دارد و یکی از قطب‌های بزرگ صادراتی و اقتصادی است که باید ادارات خدمات‌رسان از جمله آب و فاضلاب تجهیزاتشان به روز و تمهیدات لازم را برای زمان بحران داشته باشند و در مواقعی که وضعیت منطقه با بحران مواجه می‌شود پای کار باشند و خدمات‌رسانی آن‌ها قطع نشود.

تاتار ادامه داد: مردم قصرشیرین نیز به واسطه صلابت، استقامت و پایداریشان در هشت سال دفاع مقدس و همچنین به عنوان مرزدارانی شایسته که در غربی‌ترین نقطه ایران اسلامی برای پیشرفت کشور تلاش می کنند شایسته بهترین خدمات هستند و ما به عنوان خادمان مردم باید شبانه‌روز برای آن‌ها تلاش کنیم.

در پایان از زحمات «حشمت‌الله احمدی» تجلیل و «بهزاد صیدمرادی» به عنوان مدیر جدید آب و فاضلاب قصرشیرین منصوب شد.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت دارای پنج هزار و 585 مشترک آب و فاضلاب شهری است و علاوه بر این، آب آشامیدنی شهرهای سومار، نفت شهر، مرزهای خسروی و پرویزخان نیز در قالب خدمات از سوی آب و فاضلاب شهری قصرشیرین تامین می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*