شنبه 1 اردیبهشت 1403

مصطفوی: اگر روند طبیعی بازی طی می شد نتیجه شهرآورد چیز دیگری بود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مصطفوی: اگر روند طبیعی بازی طی می شد نتیجه شهرآورد چیز دیگری بود

تهران - ایرنا - مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی شهرآورد طبق برنامه بازی کردیم و اگر بعضی مسایل نبود شاید نتیجه این دیدار الان چیز دیگری بود.

به گزارش ایرنا، صالح مصطفوی افزود: من متاسفم که باید همیشه دلهره و نگرانی مضاعفی داشته باشیم که چرا هر بازی پنالتی برای ما نادیده گرفته می شود و از سویی دیگر برای ما یک انگیزه است تا حق خودمان در زمین بازی و با تلاش مضاعف بگیریم.

وی ادامه داد: در این بازی در دقایقی از بازی بسیار خوب بودیم به ویژه در 20 دقیقه آخر که طبق یک کار تاکتیکی از پیش تعیین شده بود حرکت می کردیم. ما در صدد این بودیم تا در جریان بازی این مساله را تکرار کنیم.

مربی استقلال خاطر نشان کرد: در این فصل ما در جریان بازی گل نخورده ایم و تنها 2 گل روی ضربات ایستگاهی دریافت کرده ایم. البته در گلزنی هم خوب عمل نکردیم و باید بهتر شویم.

مصطفوی گفت: در این دیدار 2 پنالتی ما نادیده گرفته شد و همین مساله روند بازی را تغییر داد. طبیعی است که هر چه از زمان بازی می گذرد استرس روی بازیکنان غالب می شود. فراموش هم نکنیم که کادر فنی دو تیم شناخت خوبی از هم دارند و ساختارهای دفاعی مناسبی را برای هم در نظر می گیرند.

وی تصریح کرد: باید مسئولان فوتبال کشورمان تمهیدات لازم را برای داوران تهیه کنند تا تجهیزات به روز داوری در اختیار این قشر قرار بگیرد چرا که با این روش فشار از روی داوران برداشته می شود و دیگر هیچ تیمی در خصوص داوری و اشتباهات بازی صحبت نمی کند.

مربی استقلال گفت: شلوغ کاری در قبل یا بعد از بازی باعث می شود داور تحت فشار قرار بگیرد و این درست نیست. استقلال در این بازی با تغییر سیستمی که ایجاد کرد سوار بازی شد و این بازی نکات فنی قابل بحث خیلی دارد اما آنقدر اشتباهات داوری تاثیرگذار استقلال را آزرده خاطر کرده است که همه ناراحت هستند.

مصطفوی به ورود تجهیزات داوری به فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: اگر این اتفاق در فوتبال ایران محقق شود خیلی از حاشیه ها کم می شود.

*س_برچسب‌ها_س*